Νέα αύξηση στην τιμή της βενζίνης κατά 2,5 δρχ. το λίτρο, σύμφωνα με πληροφορίες του ραδιοφωνικού σταθμού Flash, από τα μεσάνυχτα της Τετάρτης. Ενδέχεται η αύξηση να είναι μεγαλύτερη, έως και τις επτά δρχ., στην περίπτωση που θα μετακυλήσει στην κατανάλωση η απορρόφηση της αύξησης των τεσσάρων δραρχμών από τα διϋλιστήρια και τις εταιρείες την προηγούμενη εβδομάδα. Το ντήζελ θα πωλείται κατά 1,5 δρχ. ακριβότερα.