Σειρά από διαφημιστικά σποτς της Ε.Ε. θα προβληθούν στο μουσικό τηλεοπτικό δίκτυο MTV, προκειμένου να πεισθούν οι νέοι να ψηφίσουν στις ευρωεκλογές του Ιουνίου.
«Είναι ανάγκη να πλησιάσουμε περισσότερο τους πολίτες», είπε η Μαργκότ Βάλστρομ, επίτροπος της ΕΕ αρμόδια για την επικοινωνία και πρόσθεσε: «Για μένα αυτό αποτελεί μία ακόμα μέθοδο επικοινωνίας που πρέπει να χρησιμοποιήσουμε, εάν θέλουμε να κινητοποιήσουμε τους νέους ανθρώπους ώστε να κάνουν χρήση του εκλογικού τους δικαιώματος».
Είναι χαρακτηριστικό ότι η συμμετοχή των Ευρωπαίων στις εκλογές για την ανάδειξη των μελών του Ευρωκοινοβουλίου έχει μειωθεί εντυπωσιακά. Από 63% που ήταν το 1979 όταν έγιναν για πρώτη φορά, μειώθηκε σε 46% στις τελευταίες ευρωεκλογές το 2004, ενώ η συμμετοχή των ψηφοφόρων ηλικίας 18-25 ετών υπήρξε ακόμα μικρότερη.
Δεν είναι η πρώτη φορά που το MTV χρησιμοποιείται για την ευαισθητοποίηση της νεολαίας σχετικά με την πολιτική. Από το 1992 το τηλεοπτικό δίκτυο άρχισε να προβάλλει σποτς της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Rock the Vote, στα οποία διάσημα αστέρια όπως η Μαντόνα προπαγάνδιζαν τη συμμετοχή των νέων στις αμερικανικές εκλογές, χωρίς να υποστηρίζουν κάποιο συγκεκριμένο κόμμα.
Πηγές: ΑΠΕ-ΜΠΕ, Reuters