Υδραργύρου... ανάβασις!

Τετάρτη, 05 Ιουλίου 2000 08:09
A- A A+

Για δεύτερη συνεχή ημέρα η χώρα δέχεται το κύμα καύσωνα, με το θερμόμετρο να αγγίζει σήμερα τους 42 βαθμούς Κελσίου. Ρεκόρ κατανάλωσης ηλεκτρικής ενέργειας από την χρήση των κλιματιστικών, ενώ επτά άνθρωποι διεκομίσθησαν στα νοσοκομεία με θερμοπληξία. Σε επιφυλακή βρίσκονται οι αρμόδιες υπηρεσίες του κράτους για την αντιμετώπιση ανάλογων περιστατικών. Οι κάτοικοι της πρωτεύουσας περιόρισαν τις μετακινήσείς τους. Δροσίζει, σύμφωνα με τους μετεωρολόγους, από την ερχόμενη Τρίτη.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή