Όταν το 2003 το Κονκόρντ πραγματοποίησε την τελευταία του πτήση οι περισσότεροι πίστευαν ότι η εποχή των υπερηχητικών εμπορικών πτήσεων τελείωσε οριστικά. Το υψηλό κόστος, ο υπερβολικός θόρυβος, το μεγάλο μέγεθος των αεροσκαφών έμοιαζαν με αξεπέραστα εμπόδια για να μπορεί ο τομέας αυτός να υπάρξει.
Όμως τα τελευταία χρόνια άρχισαν να ξεπετάγονται η μια μετά την άλλη νεοφυείς εταιρείες που κατασκευάζουν νέας γενιάς υπερηχητικά αεροσκάφη. Στο παιχνίδι μπήκαν γρήγορα και παραδοσιακές δυνάμεις της αεροναυπηγικής βιομηχανίας καθώς και επιστημονικοί φορείς και ιδρύματα.
Η αμερικανική εταιρεία Boom Technology ιδρύθηκε το 2014 με στόχο τον σχεδιασμό και κατασκευή ενός νέου υπερηχητικού επιβατηγού αεροσκάφους. Αν και κατά καιρούς έρχονταν στη δημοσιότητα πληροφορίες για αυτό το σκάφος η εταιρεία έκανε πριν από λίγες μέρες τα αποκαλυπτήρια του παρουσιάζοντας διάφορα στοιχεία που το αφορούν.
Πρόκειται για το Boom Overture το οποίο αν και οι δημιουργοί του δηλώνουν ότι δεν αποτελεί μια συνέχεια του Κονκόρντ εντούτοις ο σχεδιασμός του αναμφίβολα παραπέμπει σε μια μοντέρνα εκδοχή του θρυλικού πλέον αεροσκάφους που άλλαξε τα δεδομένα στην αεροναυπηγική και τις αερομεταφορές παρά τις αδυναμίες του οι οποίες οδήγησαν τελικά και στο σχετικά πρόωρο και άδοξο τέλος του.
Το Overture θα πετά σε ύψος 60 χιλιάδων ποδών (20 χλμ.) και θα κινείται με ταχύτητα 1,7 Mach κάτι που σημαίνει ότι θα μπορεί να πετά από το Λονδίνο στη Νέα Υόρκη) σε χρονικό διάστημα περίπου 3.5 ωρών (2,5 ώρες λιγότερες από ότι σήμερα) και από το Τόκιο στο Σιάτλ σε περίπου 4,5 ώρες (τέσσερις περίπου ώρες λιγότερες από ότι σήμερα). Το σκάφος που θα μπορεί αν μεταφέρει 80 επιβάτες οι οποίοι θα έχουν μεγαλύτερες ανέσεις και καλύτερη θέα από ότι οι επιβάτες του Κονκόρντ.
Το Overture θα κινείται με 100% βιοκαύσιμο και πιο συγκεκριμένα με το Sustainable Aviation Fuel-που συνήθως αναφέρεται ως SAF ενώ είναι επίσης γνωστό ως βιο-τζετ και ως βιο-κηροζίνη. Πρόκειται για μια βιώσιμη έκδοση του καυσίμου Jet A και Jet A-1. Το SAF υπόσχεται περιορισμό των εκπομπών διοξειδίου του άνθρακα σε ποσοστό 80% και η χρήση του μελετάται πολύ σοβαρά από την αεροπορική βιομηχανία που έχει θέσει ως στόχο τα επιβατηγά και εμπορικά αεροσκάφη σε παγκόσμιο επίπεδο να έχουν μηδενικά ποσοστά εκπομπής ρύπων στην ατμόσφαιρα μέχρι το 2050. H Διεθνής Ένωση Αερομεταφορών (ΙΑΤΑ) εκτιμά ότι τα καύσιμα SAF μπορούν να συμβάλουν σε ποσοστό 65% στην επίτευξη του στόχου μηδενικών εκπομπών της αεροπορικής βιομηχανίας.
Η Boom δηλώνει ότι μέσα στην επόμενη τριετία θα έχουν ολοκληρωθεί οι δοκιμές του Overture και θα έχει πάρει την άδεια πτήσεων ώστε το 2026 το αεροσκάφος να ξεκινήσει τα δρομολόγια του. Η Boom έχει ήδη δεχθεί 70 παραγγελίες για το Overture από αμερκανικές αλλά και ιαπωνικές αεροπορικές εταιρείες. Να σημειωθεί ότι κατασκευάστηκαν συνολικά μόλις 26 Κονκόρντ και τα 14 από αυτά πραγματοποίησαν τελικά δρομολόγια. Δεν έχει πάντως ακόμη γνωστό το ποσό που θα πρέπει να καταβάλει κάποιος για να πάρει θέση στο Overture όταν αυτό ξεκινήσει τις υπερηχητικές πτήσεις του.