Η Red Bull ανακοίνωσε την επέκταση της συμφωνίας της με τη Honda για την παροχή μονάδων ισχύος και τεχνικής υποστήριξης έως το τέλος του 2025, μετά την αποχώρηση της ιαπωνικής εταιρείας από τη Φόρμουλα Ένα.
Η Honda αποχώρησε από την κορωνίδα του μηχανοκίνητου αθλητισμού στο τέλος του 2021, αφού βοήθησε με τη μονάδα ισχύος της τον Μαξ Φερστάπεν να στεφθεί παγκόσμιος πρωταθλητής για πρώτη φορά στην καριέρα του.
Μάλιστα, αυτός ήταν ο πρώτος τίτλος οδηγών που πανηγύρισε η ιαπωνική εταιρεία μετά το 1991 και τον αείμνηστο Αϊρτον Σένα, ο οποίος είχε κατακτήσει το πρωτάθλημα με McLaren.
Υπενθυμίζεται ότι η Honda, η οποία αποχώρησε ως κατασκευαστής από τη Φόρμουλα Ένα το 2008, ανακοίνωσε πέρυσι την αποχώρησή της ως κατασκευαστής μονάδων ισχύος στο τέλος του 2021, προκειμένου να επικεντρώσει την προσοχή της στην τεχνολογία μηδενικών εκπομπών.
Η αυστριακή ομάδα δημιούργησε τη δική της εταιρεία με την ονομασία Red Bull Powertrains, προκειμένου να χρησιμοποιήσει την πνευματική ιδιοκτησία της Honda και να παρέχει μονάδες ισχύος τόσο στη Red Bull, όσο και στην «αδελφή» AlphaTauri που εδρεύει στην Ιταλία.
Η συνεργασία των δύο πλευρών προοριζόταν αρχικά να διαρκέσει έως το τέλος του 2023, ωστόσο τώρα θα «τρέξει» έως το τέλος του 2025, όταν η Φόρμουλα Ένα θα εισάγει τη νέα γενιά μονάδων ισχύος.
Οι ομάδες και οι κατασκευαστές της Φόρμουλα Ένα έχουν συμφωνήσει να «παγώσει» η εξέλιξη των μονάδων ισχύος από την έναρξη του 2022 έως το τέλος του 2025, όταν θα υπάρξουν αλλαγές στους κανονισμούς για τους κινητήρες.