Του Νότη Μαρτάκη, Προέδρου του ομίλου MTC GROUP.
Σε κάποια φάση της επαγγελματικής μου ενασχόλησης στο πλαίσιο της διαχείρισης τουριστικών προορισμών για τους τομείς του μάρκετινγκ και της προβολής έτυχε να συνεργάζομαι ταυτόχρονα με τους Δήμους της Μυκόνου και της Θήρας. Ευρισκόμενος λοιπόν τότε σε κάποια επαγγελματική συνεδρίαση δέχθηκα την καλοπροαίρετη ερώτηση από έναν συνδαιτυμόνα πώς μπορώ και τα καταφέρνω έχοντας δύο όμοιους προορισμούς, όπως η Σαντορίνη και η Μύκονος.
Χωρίς να το σκεφτώ απάντησα ότι σε καμία περίπτωση δεν μοιάζουν τα δύο νησιά σε επίπεδο στρατηγικής επικοινωνιακής προσέγγισης των αγορών. Και εξήγησα: Στη Σαντορίνη είσαι εσύ και το σκηνικό. Στη Μύκονο είσαι ΕΣΥ το σκηνικό.
Πράγματι, αν το καλοσκεφτούμε, η Σαντορίνη έχει ως μοναδικό της πλεονέκτημα το απαράμιλλου φυσικού κάλλους σκηνικό που είτε με κόσμο είτε και χωρίς, παραμένει δελεαστικό. Στη Μύκονο που έχει και εκείνη τη γραφικότητά της, τη ζωντάνια τη δίνουν οι άνθρωποι. Όσοι την επισκέπτονται και όσοι εργάζονται στο νησί. Γιατί το κυρίαρχο στοιχείο που προσφέρει είναι η διασκέδαση, η χαλάρωση και η ανεμελιά, άσχετο αν συμπορεύονται ή όχι με τον κοσμικό χαρακτήρα που ούτως ή άλλως διαθέτει ο συγκεκριμένος προορισμός. Και μάλιστα με μια φήμη που ξεπερνάει τα όρια της Ελλάδας, άσχετο και πάλι αν κάποιοι ή κάποιες το χρησιμοποιούν ως «πασαρέλα». Σπεύδω δε να εξηγηθώ ότι τίποτα δεν είναι κακό για το μάρκετινγκ όταν μπορεί να «πουλάει». Άρα και η πασαρέλα, καλοδεχούμενη.
Διαβάστε περισσότερα