Σε τεχνικό σφάλμα αποδίδει η εταιρεία ΚΕΝ τις αυξημένες χρεώσεις Δημοτικών Τελών σε καταναλωτές της Αθήνας και άλλων πόλεων και ζητά συγνώμη από τους καταναλωτές.
Υπενθυμίζεται ότι νωρίτερα ο Δήμος Αθηναίων υπέβαλε μηνυτήρια αναφορά για υπέρογκες χρεώσεις τελών Καθαριότητας, Φωτισμού και Ηλεκτροδοτούμενων Χώρων από την εταιρεία VOLTON (KEN Παραγωγή και Εμπορία Ενεργειακών Προϊόντων).
Σε αποψινή ανακοίνωση η εταιρεία διευκρινίζει τα εξής:
"Κατά τη διενέργεια εκτεταμένων απολογιστικών ελέγχων διαπιστώθηκε πως υπήρξαν χρεωστικές αλλά και πιστωτικές διαφορές σε ορισμένους λογαριασμούς, οι οποίες οφείλονται σε τεχνικό σφάλμα που παρουσιάστηκε στο υποσύστημα υπολογισμού χρεώσεων προς τρίτους της εταιρείας.
Συγκεκριμένα, κάποιοι συνδρομητές της εταιρείας έλαβαν λογαριασμούς με αυξημένα και κάποιοι με μειωμένα Δημοτικά τέλη, λόγω τεχνικού σφάλματος στον συντελεστή υπολογισμού χρεώσεων προς τρίτους.
Το σφάλμα αφορά σε ένα μικρό ποσοστό λογαριασμών ηλεκτρικού ρεύματος που εκδόθηκαν κατά το διάστημα 26 Ιανουαρίου - 10 Φεβρουαρίου 2022.
Η αποκατάσταση του προβλήματος έχει ήδη ξεκινήσει και η διαφορά στα Δημοτικά τέλη σε όσους λογαριασμούς εντοπίστηκε το πρόβλημα θα διορθωθεί αντίστοιχα στον αμέσως επόμενο λογαριασμό. Επισημαίνεται ότι οι ίδιοι έλεγχοι έγιναν και στη μητρική εταιρεία, Volton A.E., όπου διαπιστώθηκε ότι δεν είχε ανακύψει κανένα ανάλογο πρόβλημα.
Ζητούμε ειλικρινά συγγνώμη τόσο από τους συγκεκριμένους συνδρομητές της εταιρείας, όσο και από όσους Δήμους επηρεάστηκαν από το τεχνικό πρόβλημα, για την αναστάτωση που προκλήθηκε".