Κλειστά θα παραμείνουν και αύριο τα σχολεία της Αττικής, σύμφωνα με ανακοίνωση της Περιφέρειας Αττικής.
Στην ανακοίνωση αναφέρεται ότι «Με στόχο την πρόληψη ατυχημάτων και την καλύτερη προάσπιση της ασφάλειας των παιδιών, με απόφαση του Περιφερειάρχη Αττικής Γ. Πατούλη και κατόπιν σχετικών συστάσεων και εισηγήσεων των οικείων Δήμων, τα σχολεία πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης θα παραμείνουν κλειστά και δε θα πραγματοποιηθούν δια ζώσης μαθήματα αύριο Πέμπτη 27 Ιανουαρίου. Να σημειωθεί ότι η λειτουργία ή μη των βρεφονηπιακών σταθμών αποτελεί ευθύνη των δήμων οι οποίοι και θα ενημερώσουν τους ενδιαφερόμενους». .
Επίσης, το γραφείο του Γενικού Γραμματέα Πρωτοβάθμιας, Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Ειδικής Αγωγής και Εκπαίδευσης του Υπουργείου Παιδείας και Θρησκευμάτων, Αλέξανδρου Κόπτση, ανακοινώνει ότι:
• Αύριο Πέμπτη, 27.1.2022 και Παρασκευή, 28.1.2022, σε όλες τις περιοχές της χώρας στις οποίες αναστέλλεται η λειτουργία των σχολικών μονάδων μετά από αποφάσεις Δήμων ή Περιφερειών, θα πραγματοποιηθεί τηλεκπαίδευση, προκειμένου να υπάρξει επαρκής χρόνος για την αποκατάσταση της εύρυθμης κυκλοφορίας και της λειτουργίας των σχολείων. Στις λοιπές περιοχές τα σχολεία θα λειτουργήσουν κανονικά.
• Σε όσες σχολικές μονάδες επαναλειτουργήσουν αύριο Πέμπτη 27.1.2022, οι μαθητές θα διενεργήσουν το self-test σήμερα, Τετάρτη 26.1.2022, και σε κάθε περίπτωση πριν την προσέλευσή τους στο σχολείο αύριο. Ομοίως, σε κάθε σχολείο που επαναλειτουργεί μετά από αναστολή, οι μαθητές θα διενεργούν self-test πριν από την προσέλευσή τους στο σχολείο. Το επόμενο self-test θα διενεργείται την επόμενη προκαθορισμένη ημέρα (για προσέλευση Τρίτη – Παρασκευή).
• Υπενθυμίζεται ότι η τηλεκπαίδευση θα λειτουργήσει για όλες τις σχολικές μονάδες πρωινές ώρες (πλην των εσπερινών σχολείων).
Την ίδια ώρα, σύσταση προς όλους τους δήμους και τις περιφέρειες που έχουν πληγεί από την κακοκαιρία να προτιμηθεί να μην λειτουργήσουν δια ζώσης τα σχολεία, απευθύνει το υπουργείο Κλιματικής Κρίσης & Πολιτικής Προστασίας, στο πλαίσιο του συντονιστικού του ρόλου.