Η Μπαρτσελόνα προσπαθεί να βρει νέους χορηγούς, κυρίως για τη φανέλα των ποδοσφαιριστών της πρώτης ομάδας αφού ο συγκεκριμένος χώρος αποφέρει και τα περισσότερα χρήματα.
Επί του παρόντος κύριος χορηγός είναι η ιαπωνική Rakuten, αλλά το συμβόλαιο που δεσμεύει την «Μπάρτσα» με την εταιρεία θα λήξει στις 30 Ιουνίου και δεν υπάρχει καμία πρόθεση μεταξύ των μερών να επεκτείνουν και να ανανεώσουν αυτή τη χορηγία.
Στο πλαίσιο αυτό αναζητείται χορηγός εδώ και μήνες. Έτσι, έχουν δημιουργηθεί διάφορες επαφές με σημαντικές εταιρείες. Μία από τις πιο ενδιαφέρουσες -σύμφωνα με την Mundo Deportivo- είναι η Spotify, η γνωστή υπηρεσία που προσφέρει streaming μουσικής, podcast και άλλο περιεχόμενο.
Σύμφωνα με πηγές κοντά στις διαπραγματεύσεις, αυτή η επιλογή συζητήθηκε στο διοικητικό συμβούλιο του καταλανικού συλλόγου και θεωρείται πολύ ενδιαφέρουσα, δεδομένης της ισχύος της μάρκας και της εμφανούς οικονομικής της φερεγγυότητας.
Από την πλευρά του, αυτό που βρίσκει πολύ ενδιαφέρον το Spotify για την Μπαρτσελόνα είναι ο μεγάλος αριθμός των οπαδών της σε όλο τον κόσμο.
Προς τούτο, αρκεί να αναφερθεί ότι τον Ιούνιο του 2021 ο σύλλογος έφτασε τους 400 εκατομμύρια ακόλουθους με το άθροισμα των επίσημων προφίλ του στα ψηφιακά κανάλια επικοινωνίας.
Σε αυτό το πλαίσιο, το Spotify ενδιαφέρεται για την ικανότητα της Μπαρτσελόνα να διατηρεί οπαδούς, καθώς και για τα δεδομένα που έχει ο σύλλογος γι΄ αυτά τα εκατομμύρια οπαδών, τα οποία μπορούν να βοηθήσουν το brand του να αναπτυχθεί.
Ωστόσο, είναι αλήθεια ότι ο αριθμός των ακολούθων είναι διαφορετικός από αυτούς που αργότερα έδωσαν τα στοιχεία τους στον σύλλογο, αριθμός που ορισμένες πηγές υπολογίζουν γύρω στα δύο εκατομμύρια.
Αυτή η χορηγία θα μπορούσε να αποφέρει στους «μπλαουγκράνα» μεταξύ 30 και 60 εκατομμυρίων ευρώ ετησίως, ανάλογα με τις μεταβλητές και τους τομείς στους οποίους οι δύο εταιρείες θα μπορούσαν να δημιουργήσουν μια σχέση.