Τη δημιουργία κέντρου εξέτασης υποψηφίων οδηγών και οδηγών με κινητικά προβλήματα στη Λάρισα, με δεδομένες τις σχετικές υποδομές που υπάρχουν ήδη στην πόλη, πρότεινε ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Μιχάλης Παπαδόπουλος, σε συνάντηση εργασίας που είχε σήμερα με τον Περιφερειάρχη Θεσσαλίας Κώστα Αγοραστό.
Όπως επισήμανε ο κ. Παπαδόπουλος, η λειτουργία κέντρου στη Λάρισα, πέρα από τις ανάγκες της Θεσσαλίας θα μπορούσε να εξυπηρετεί τους πολίτες και από άλλες περιοχές της Μακεδονίας και της Ανατολικής Στερεάς Ελλάδας.
Ο κ. Παπαδόπουλος περιέγραψε τα βήματα υλοποίησης του ψηφιακού μετασχηματισμού των διαδικασιών σε όλο το πλαίσιο έκδοσης ή αντικατάστασης των αδειών οδήγησης και των αδειών κυκλοφορίας, με σκοπό την επιτάχυνση της διεκπεραίωσης των αιτήσεων από τις Διευθύνσεις Μεταφορών των Περιφερειών.
Επιπλέον, ο υφυπουργός Μεταφορών ενημέρωσε τον κ. Περιφερειάρχη για την ανάγκη προμήθειας ηλεκτρονικών συστημάτων καταγραφής (καμερών) στο πλαίσιο της υλοποίησης του νέου νόμου για την εκπαίδευση και εξέταση των υποψήφιων οδηγών, καθώς και τη δυνατότητα συμμετοχής προσωπικού της Περιφέρειας Θεσσαλίας στα σεμινάρια εκπαίδευσης για νέους εξεταστές που θα οργανώσει το Υπουργείο.
Παράλληλα, με απόφαση του κ. Παπαδόπουλου χαρακτηρίστηκε το σχέδιο του Δήμου Τυρνάβου ως Σχέδιο Βιώσιμης Αστικής Κινητικότητας. Πρόκειται για τον πρώτο Δήμο της Περιφέρειας Θεσσαλίας για τον οποίο εκδόθηκε η απόφαση με βάση τις διατάξεις του νέου νόμου και αναμένεται να εγκριθούν και άλλα σχέδια Δήμων της Περιφέρειας Θεσσαλίας, με σκοπό την υλοποίηση προγραμμάτων αναβάθμισης των συνθηκών αστικής κινητικότητας.
Σύμφωνα με το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών, στη διάρκεια της σύσκεψης επιβεβαιώθηκε και η πρόοδος δύο σημαντικών σιδηροδρομικών έργων που δρομολογεί η ΕΡΓΟΣΕ, της σύμβασης για την ηλεκτροκίνησης της γραμμής Λάρισας – Βόλου και του διαγωνισμού για την ηλεκτροκίνηση της γραμμής Παλαιοφάρσαλα – Καλαμπάκα. Τέλος, κατά τη συνάντηση του κ. Παπαδόπουλου με τον κ. Αγοραστό, εκφράστηκε από κοινού η επιθυμία αναβάθμισης του οδικού δικτύου Λάρισα – Κοζάνη, με προσαρμογή των υφιστάμενων μελετών στις σύγχρονες προδιαγραφές.