Η Μίλαν συνεχίζει την αναπτυξιακή πορεία της στον ψηφιακό κόσμο και ενισχύει την παρουσία της στην κινεζική αγορά, με την κυκλοφορία του επίσημου λογαριασμού της στο Kuaishou, μια από τις πιο δημοφιλείς πλατφόρμες σύντομων βίντεο και ζωντανής ροής στην Κίνα.
Το Kuaishou ιδρύθηκε το 2011 και είναι μια πλατφόρμα ζωντανής ροής που επικεντρώνεται έντονα στην κοινή χρήση σκηνών της καθημερινής ζωής, που επιτρέπει στους χρήστες της να μοιράζονται περιεχόμενο βίντεο μικρής διάρκειας και άμεση ροή, κατά την οποία ο streamer μπορεί να αλληλεπιδρά με τους θεατές.
Η πλατφόρμα αυτή τη στιγμή βρίσκεται στην κορυφή της λίστας των εφαρμογών με τις περισσότερες λήψεις στην Κίνα και έχει πάνω από 573 εκατομμύρια μηνιαίους χρήστες.
Στο νέο κανάλι Kuashiou, η Μίλαν θα είναι ενεργή με περιεχόμενο που θα ποικίλλει από αποκλειστικά παρασκήνια, βίντεο των «Ροσονέρι» του παρόντος και του παρελθόντος και περιεχόμενο που σχετίζεται με ντόπιους και διεθνείς οπαδούς.
Το Kuaishou θα είναι επίσης ένα στρατηγικό πλεονέκτημα για την αύξηση της εστίασης στο τοπικό merchandising και το κοινωνικό εμπόριο στην Κίνα, επιτρέποντας περισσότερες συνεργασίες προσανατολισμένες σε ηγέτες κοινής γνώμης κι επιρροές.
Με αφορμή το λανσάρισμα, μάλιστα, το Kuaishou θα ξεκινήσει μια δραστηριότητα «jersey giveaway» η οποία θα προωθηθεί εντός της εφαρμογής μέσω βίντεο και η οποία θα προσφέρει ως έπαθλο μια φανέλα με την υπογραφή Ολιβιέ Ζιρού.
Η άφιξη στην πλατφόρμα Kuaishou επιτρέπει στην Μίλαν να συνεχίσει την πορεία του εκσυγχρονισμού και ψηφιοποίησης, η οποία ξεκίνησε με την άφιξη της νέας ιδιοκτησίας το 2018, που είδε το σύλλογο να προσγειώνεται στις πιο μοντέρνες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης για να μπορεί να επικοινωνεί πιο αποτελεσματικά με πάνω από 500 εκατομμύρια οπαδούς του σε όλο τον κόσμο.
Μόλις τον τελευταίο χρόνο, η Μίλαν έγινε ο ιταλικός σύλλογος με τους περισσότερους ακολουθούμενους στο Twitch με περισσότερους από 76 χιλιάδες ακόλουθους και κυκλοφόρησε το νέο «The Studios: Milan Media House».
Πρόκειται για έναν καινοτόμο ιδιόκτητο κόμβο παραγωγής και διανομής μέσων που αντιπροσωπεύει μια μετάβαση-κλειδί στην εξελικτική πορεία της ομάδας ως εταιρεία μέσων ενημέρωσης, επιτρέποντας στο σύλλογο να ενισχύσει τον συναισθηματικό δεσμό με την καταναλωτική βάση του και να προσελκύσει νέους χρήστες, χάρη στο όλο και πιο σχετικό περιεχόμενο που είναι κατάλληλο για διαφορετικές πλατφόρμες.
Το Kuashiou θα παρέχει στη Μίλαν ένα νέο εργαλείο αφοσίωσης οπαδών σε μια βασική αγορά για το σύλλογο, όπου οι Λομβαρδοί έχουν ήδη μια ισχυρή ψηφιακή παρουσία.
Στην πραγματικότητα, θα είναι η όγδοη κοινωνική πλατφόρμα όπου ο σύλλογος είναι παρών, μετρώντας επί του παρόντος πάνω από 3,8 εκατομμύρια εγγεγραμμένους και με φυσική παρουσία, με νέο γραφείο που άνοιξε στη Σαγκάη στις αρχές του έτους.
Η διεθνής ομάδα ανάλυσης και έρευνας αγοράς YouGov έστεψε επίσης πρόσφατα τη μάρκα του Μιλάνου ως την ισχυρότερη από τις ιταλικές μάρκες ποδοσφαίρου στην Κίνα.