Η επιλογή της LG Electronics να βγει από την «αρένα» των «έξυπνων» κινητών τηλεφώνων αναμένεται να δημιουργήσει περισσότερες ευκαιρίες για τη Samsung από ό,τι για τους άλλους ανταγωνιστές στην ιδιαίτερα επικερδή αγορά smartphones της Βόρειας Αμερικής, σύμφωνα με αναλυτές.
Όπως αναφέρει το Reuters, οι εταιρείες Gartner και Counterpoint υπολογίζουν πως το μερίδιο αγοράς της LG αυτή τη στιγμή στις ΗΠΑ βρίσκεται περίπου στο 10%. Εκτιμάται πως ήταν ισχυρότερο σε αγορές όπου συνεργαζόταν με εταιρείες τηλεπικοινωνιών για να περιλαμβάνονται οι συσκευές της σε προγράμματα κινητής τηλεφωνίας.
«Η Apple τείνει να καλύπτει το πιο high end σκέλος της αγοράς των ΗΠΑ, οπότε ίσως πιάσει ένα μικρό κομμάτι των πωλήσεων της LG» ανέφερε ο Τουόνγκ Νγκουϊέν, αναλυτής της Gartner. «Είναι πιο πιθανό η Samsung να κληρονομήσει μεγάλο της μέρος επειδή οι δύο τους ανταγωνίζονταν σε παρόμοιες αγορές».
Παγκοσμίως το μερίδιο αγοράς της Samsung μειώθηκε στο 2% το 2020- μια μεγάλη πτώση από τη θέση που είχε ως ο τρίτος στην κατάταξη κατασκευαστής smartphones, μετά τη Samsung και την Apple το 2013. Η εταιρεία διέθεσε 23 εκατομμύρια τηλέφωνα πέρυσι, συγκριτικά με τα 256 εκατομμύρια της Samsung, σύμφωνα με την Counterpoint.
Ο Ταρούν Παθάκ, αναλυτής της Counterpoint, είπε πως η LG «έπαιζε» κυρίως στη μέση κατηγορία, καθώς τα τηλέφωνα- «ναυαρχίδες» της είχαν μέτρια έως «χλιαρή» απήχηση στο καταναλωτικό κοινό.
«Οπότε θα είναι κυρίως τα κινεζικά και μέσης κατηγορίας brands που επωφελούνται κυρίως από την έξοδο της LG. Όσον αφορά στις κύριες αγορές, στις ΗΠΑ, θα επωφεληθούν οι Samsung, Motorola, HMD κυρίως (και λιγότερο οι ZTE, Alcatel), ενώ οι Xiaomi, Motorola θα επωφεληθούν στη Λατινική Αμερική και η Samsung στην Κορέα» σημείωσε ο Παθάκ.
Πολλοί χρήστες των social media εξέφρασαν τη λύπη τους για την αποχώρηση ενός «παίκτη» που δεν φοβόταν να πρωτοπορήσει δοκιμάζοντας καινούρια πράγματα, ακόμα και αν οι τολμηρές πρωτοβουλίες της εταιρείας δεν απέδιδαν σε κάθε τηλέφωνό της.