Η γερμανική ομοσπονδία ποδοσφαίρου (DFB) φέρεται να είναι η πλουσιότερη από εκείνες των πέντε κορυφαίων ευρωπαϊκών πρωταθλημάτων, που παρουσιάζουν και τα μεγαλύτερα έσοδα από εμπορικές συμφωνίες με χορηγούς.
Σύμφωνα με το αποτέλεσμα της έρευνας που παρουσίασε η «Sports Business» και αναφέρει η εξειδικευμένη ιστοσελίδα της Αργεντινής «marketingregistrado» η DFB έχει συνολικά έσοδα 130 εκατ. ευρώ ετησίως, προερχόμενα από τις 17 εμπορικές συμφωνίες που έχει συνάψει με τις πιο σημαντικές να είναι αυτές με τις Adidas, Volkswagen, Samsung, SAP, Bwin, Lufthansa και Coca-Cola.
Ακολουθεί η γαλλική ομοσπονδία με έσοδα 92 εκατ. ευρώ, έχοντας συνάψει συμφωνίες με εταιρείες κολοσσούς, όπως η Nike, η Credit Agricole, η Orange και η Volkswagen.
Στην τρίτη θέση βρίσκεται η αγγλική ομοσπονδία (FA), της οποίας τα έσοδα από εμπορικές συμφωνίες εκτιμούνται στα 88.4 εκατ. ευρώ. Οι κυριότερες από αυτές τις συμφωνίες είναι με Nike, BT, LG, Google, Deliveroo, PayPal, Miter and Emirates, Budweiser και McDonalds.
Την πεντάδα συμπληρώνουν η Ιταλία και η Ισπανία, με την ομοσπονδία της πρώτης να κατέχει την 4η θέση με 42.7 εκατ. ευρώ και της δεύτερης την 5η με 39.5 εκατ. ευρώ.