Αντίποινα της Αυστραλίας στο Facebook - Το υπ. Υγείας σταματά οποιαδήποτε διαφήμιση

Δευτέρα, 22 Φεβρουαρίου 2021 10:32
UPD:10:36
REUTERS/DADO RUVIC

Το υπουργείο Υγείας της Αυστραλίας ανακοίνωσε σήμερα την απόφασή του να σταματήσει να διεξάγει εκστρατείες προώθησης στο Facebook.

A- A A+

Το υπουργείο Υγείας της Αυστραλίας ανακοίνωσε σήμερα την απόφασή του να σταματήσει να διεξάγει εκστρατείες προώθησης στο Facebook, σε ένα μέτρο αντιποίνων που ελήφθη κατά του μέσου αυτού κοινωνικής δικτύωσης, το οποίο αποκλείει τα ειδησεογραφικά περιεχόμενα σε διαμαρτυρία για σχέδιο νόμου που υποστηρίζει η αυστραλιανή κυβέρνηση.

Ο αποκλεισμός αυτός συμπίπτει με τη στιγμή έναρξης της εκστρατείας εμβολιασμού κατά της COVID-19 στην Αυστραλία, στην οποία η κυβέρνηση έχει επενδύσει περίπου 16,5 εκατομμύρια ευρώ για να την προωθήσει στον πληθυσμό και να προσπαθήσει να καταπολεμήσει τις θεωρίες συνωμοσίας κατά των εμβολίων.

Ο Αυστραλός υπουργός Υγείας Γκρεγκ Χαντ ανακοίνωσε χθες, Κυριακή, ότι το υπουργείο του θα συνεχίσει να χρηματοδοτεί την διαφημιστική αυτή εκστρατεία, αλλά όχι στο Facebook.

"Όλα τα κονδύλιά μας θα χρησιμοποιηθούν", διαβεβαίωσε ο Χαντ, διευκρινίζοντας ωστόσο ότι το υπουργείο του θα συνεχίσει να δημοσιεύει πληροφορίες στο μέσο αυτό κοινωνικής δικτύωσης, αλλά δεν θα το χρησιμοποιεί πλέον για να διεξάγει εκεί εκστρατείες προώθησης.

Η Αυστραλία βρίσκεται σε σύγκρουση με το Facebook για σχέδιο νόμου που έχει στόχο να υποχρεώσει τους γίγαντες της τεχνολογίας να αμείβουν τα μέσα ενημέρωσης για την αναπαραγωγή περιεχομένων τους.

Ο τεχνολογικός γίγαντας αντιτίθεται σε αυτό σθεναρά και την Πέμπτη σε αντίποινα απέκλεισε τα ειδησεογραφικά περιεχόμενα στο δίκτυό του.

Πολλές επίσημες σελίδες υπηρεσιών αρωγής επηρεάστηκαν προσωρινά, προκαλώντας κατακραυγή.

Το σχέδιο αυτό νόμου πρόκειται να υποβληθεί αυτήν την εβδομάδα στο κοινοβούλιο. Ωστόσο το Facebook θα εξακολουθούσε να έχει συνομιλίες με τους ομίλους μέσων ενημέρωσης της χώρας και την κυβέρνηση σε μια προσπάθεια για εξεύρεση λύσης.

Η θεαματική κίνηση του αμερικανικού κολοσσού έρχεται σε αντίθεση με την στάση της Google, η οποία συνήψε συμφωνίες με ομίλους των μέσων ενημέρωσης, με τις News Corp. του Ρούπερτ Μέρντοχ και τον Guardian να βρίσκονται μεταξύ των πρώτων.

Πηγές: ΑΜΠΕ, AFP

Προτεινόμενα για εσάς