Mercedes-Benz C-Class:  Πρότυπο εξέλιξης

Τετάρτη, 24 Φεβρουαρίου 2021 16:07
UPD:16:08
A- A A+

Η μετάβαση από την τελευταία γενιά C-Class στη νέα έγινε αριστοτεχνικά, σε όλους τους τομείς. Όπως υπογραμμίζεται αρμοδίως, με τις δυναμικές αναλογίες της δίνει την εντύπωση ότι κινείται ακόμη κι όταν είναι σταματημένη, χάρη στον κοντό μπροστινό πρόβολο, το μακρύ μεταξόνιο και  τον πίσω πρόβολο, που συνδυάζονται ιδανικά. Το σπορ καπό του κινητήρα με τους έντονους όγκους τονίζει την «παρόρμηση» για κίνηση. Συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο, που είχε, ήδη, αρκούντως πολυτελή διαμόρφωση του εσωτερικού του, η νέα C-Class εξελίσσει ακόμη περισσότερο την έννοια της σύγχρονης πολυτέλειας. Το εσωτερικό, πράγματι, υιοθετεί κύρια χαρακτηριστικά από τη νέα S-Class, προσθέτοντας επιπλέον μια σπορ πινελιά. Αυτό που τόνισαν, ιδιαιτέρως, οι ιθύνοντες της εταιρίας κατά την παγκόσμια παρουσίαση της νέας γενιάς, είναι ότι σε μία εποχή που ο ολόκληρος ο κόσμος μετασχηματίζεται, η νέα C-Class είναι η πρώτη κλασική σειρά μοντέλων της Mercedes-Benz που εξηλεκτρίζεται πλήρως. Με ενσωματωμένη μίζα-δυναμό και ηλεκτρικό σύστημα οχήματος 48 Volt ή plug-in υβριδική τεχνολογία, διαθέτει ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων (WLTP), μία τιμή που είναι, σαφώς, πρωτόγνωρη για τη συγκεκριμένη κατηγορία. Επιπλέον, σημειώνουν ότι θέτει πρότυπα στον τομέα της βιωσιμότητας.

Ειδικότερα, εκ πρώτης όψεως, από το πλάι, οι περίτεχνα σμιλευμένες επιφάνειες δημιουργούν μοναδικά εφέ φωτός. Οι σχεδιαστές μείωσαν τις γραμμές στο ελάχιστο, τονίζοντας τη λεγόμενη γραμμή catwalk ή γραμμή των ώμων. Στο μοντέλο Estate, η ανοδική γραμμή της οροφής σε συνδυασμό με το κεκλιμένο πίσω παρμπρίζ προσθέτουν μια σπορ πινελιά χωρίς συμβιβασμούς σε ό,τι αφορά στη χρηστικότητα. Η σχεδίαση του πίσω τμήματος είναι χαρακτηριστική ενός sedan της Mercedes-Benz, με τα πίσω φώτα να κερδίζουν τις εντυπώσεις. Στη Sedan έκδοση, τα φωτιστικά σώματα απέκτησαν σχεδίαση δύο τμημάτων για πρώτη φορά στη C-Class, με τις λειτουργίες φωτισμού να μοιράζονται μεταξύ των φώτων στο πλευρικό τοίχωμα και των φώτων στο καπό του πορτ-μπαγκάζ. Η εμφάνιση του πίσω τμήματος ολοκληρώνεται όμορφα με διακοσμητικά στοιχεία στον πίσω προφυλακτήρα που διατίθενται προαιρετικά ή σε συνδυασμό με την εκάστοτε γραμμή εξοπλισμού. Η χρωματική παλέτα έχει εμπλουτιστεί με τρία νέα χρώματα – spectral blue, high-tech silver και opalite white.

Η ποιότητα στη διαμόρφωση του εσωτερικού χώρου αποτυπώνεται μέχρι την τελευταία λεπτομέρεια. Το ταμπλό οργάνων είναι χωρισμένο σε δύο τμήματα: το επάνω τμήμα μοιάζει με φτερό και διαθέτει νέους, επίπεδους στρογγυλούς αεραγωγούς που θυμίζουν τα αεροδυναμικά καλύμματα των κινητήρων αεροσκαφών, ενώ το κάτω τμήμα συνίσταται σε μια ενιαία επιφάνεια με πολυτελή διακοσμητικά στοιχεία, η οποία εκτείνεται ομοιόμορφα από την κεντρική κονσόλα μέχρι το ταμπλό οργάνων χωρίς καμία παρεμβολή.  Η έμφαση στον οδηγό αναδεικνύει τη σπορ σχεδίαση: το ταμπλό οργάνων και η κεντρική οθόνη έχουν μία ελαφριά κλίση έξι μοιρών προς τον οδηγό.

DAIMLER AG/MERCEDES-BENZ AG - GLOBAL COMMUN

Η θέση του οδηγού είναι εξοπλισμένη με υψηλής ανάλυσης οθόνη LCD. Είναι ανεξάρτητη και μοιάζει να αιωρείται μπροστά από το επάνω τμήμα του ταμπλό. Έτσι, η οθόνη του οδηγού διαφοροποιείται ξεκάθαρα από τα παραδοσιακά κόκπιτ με τα κλασικά, στρογγυλά όργανα. Οι πελάτες ανά τον κόσμο μπορούν να επιλέξουν ανάμεσα σε μια έκδοση 10,25 ιντσών (26,0 cm) ή 12,3 ιντσών (31,2 εκ.).

Η μετάβαση προς την ψηφιοποίηση αντανακλάται και στην κεντρική οθόνη αφής, η οποία επιτρέπει τον έλεγχο των λειτουργιών του αυτοκινήτου και μοιάζει να αιωρείται πάνω από τη διακοσμητική επιφάνεια της κονσόλας.  Όπως το ταμπλό οργάνων, έτσι και η οθόνη έχει ελαφριά κλίση προς τον οδηγό. Έχει διαγώνιο 9,5 ιντσών (24,1 εκ.) στον βασικό εξοπλισμό, ενώ προαιρετικά διατίθεται μια μεγαλύτερη έκδοση 11,9 ιντσών ή 30,2 εκ. Ένα υψηλής ποιότητας ένθετο χρωμίου χωρίζει την κεντρική κονσόλα στο σημείο που συναντάται με το υποβραχιόνιο δημιουργώντας μία τρισδιάστατη αίσθηση.

Τα δύο άκρα του ταμπλό οργάνων πλαισιώνονται από τη σύγχρονη, εξαιρετικά λιτή σχεδίαση των επενδύσεων των θυρών. Η κεντρική επένδυση πόρτας με ενσωματωμένο υποβραχιόνιο μετατρέπεται από κάθετη σε οριζόντια επιφάνεια. Αντανακλώντας τη σχεδίαση της κεντρικής κονσόλας, το μπροστινό τμήμα αποκτά τη μορφή ενός high-tech μεταλλικού στοιχείου. Μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως χειρολαβή και περικλείει τα χειριστήρια των ηλεκτρικών παραθύρων. Ένα άλλο αισθητικά πρωτοποριακό χαρακτηριστικό είναι η μονάδα χειρισμού με τα ενσωματωμένα χειριστήρια ρύθμισης για τα καθίσματα και τη λαβή ανοίγματος της πόρτας.

Η οθόνη οδηγού και η οθόνη πολυμέσων προσφέρουν μια ολοκληρωμένη αισθητική εμπειρία. Η εμφάνιση των οθονών μπορεί να εξατομικευθεί επιλέγοντας ανάμεσα σε τρία στιλ ενδείξεων και τρεις τρόπους λειτουργίας. Σε συνδυασμό με οποιαδήποτε γραμμή εξοπλισμού, ο βασικός εξοπλισμός της νέας C-Class περιλαμβάνει ατμοσφαιρικό φωτισμό με οπτικές ίνες.

Όπως η νέα S-Class, έτσι και η νέα C-Class είναι εξοπλισμένη με τη δεύτερη γενιά του MBUX (Mercedes-Benz User Experience). Το εσωτερικό του αυτοκινήτου έχει γίνει ακόμη πιο ψηφιακό και ευφυές, καθώς τόσο το hardware όσο και το λογισμικό έχουν κάνει άλματα προόδου. Επιπλέον, οι φωτεινές εικόνες των οθονών LCD διευκολύνουν τον έλεγχο των λειτουργιών οχήματος και ανέσεων. Η εμφάνιση των οθονών μπορεί να εξατομικευθεί επιλέγοντας ανάμεσα σε τρία στιλ ενδείξεων (Discreet, Sporty, Classic / Διακριτικό, Σπορ, Κλασικό) και τρεις τρόπους λειτουργίας (Navigation, Assistance, Service / Πλοήγηση, Υποβοήθηση, Service).

Η φωνητική υποβοήθηση «Hey Mercedes» γίνεται πιο διαδραστική και μπορεί να μαθαίνει ενεργοποιώντας τις online υπηρεσίες στην εφαρμογή Mercedes me App. Επιπλέον, ορισμένες ενέργειες μπορούν να πραγματοποιούνται ακόμη και χωρίς να πείτε «Hey Mercedes» για ενεργοποίηση, όπως η πραγματοποίηση μίας τηλεφωνικής κλήσης.

Με τη λειτουργία Smart Home του MBUX, η C-Class μετατρέπεται για πολλούς σε κινητό κέντρο ελέγχου του σπιτιού. Χρησιμοποιώντας τεχνολογία WLAN, αισθητήρες και ενεργοποιητές, η λειτουργία Smart Home αυξάνει όλο και περισσότερο τη νοημοσύνη και την ικανότητα επικοινωνίας με το σπίτι, επιτρέποντας την επιτήρηση, καθώς και τον έλεγχο της θέρμανσης, του φωτισμού, των παντζουριών και των ηλεκτρικών συσκευών εξ αποστάσεως.

Με την υπηρεσία «Online μουσική», η Mercedes-Benz ενσωματώνει πλήρως τις πιο γνωστές υπηρεσίες streaming μουσικής στο σύστημα infotainment MBUX. Προαιρετικά διατίθεται η λειτουργία Augmented Video. Μια κάμερα καταγράφει το περιβάλλον μπροστά από το όχημα και οι εικόνες που καταγράφονται εν κινήσει προβάλλονται στην κεντρική οθόνη. Επιπλέον, εικονικά αντικείμενα, πληροφορίες και δείκτες προβάλλονται πάνω στην εικόνα βίντεο. Μεταξύ αυτών, σήματα κυκλοφορίας, βέλη κατεύθυνσης, συστάσεις αλλαγής λωρίδας και αριθμοί οδών. Έτσι, διευκολύνεται σημαντικά η πλοήγηση, ειδικά σε αστικές περιοχές.

Χάρη στον συστηματικό εξηλεκτρισμό και το έξυπνο downsizing των κινητήρων, η νέα C-Class θέτει νέα πρότυπα στον τομέα της αποδοτικότητας. Η γκάμα κινητήρων περιλαμβάνει αποκλειστικά τετρακύλινδρους κινητήρες από την τρέχουσα οικογένεια αρθρωτών κινητήρων Mercedes-Benz FAME (Family of Modular Engines). Αντίστοιχα, με τον εξηλεκτρισμό, η γκάμα κινητήρων διαδραματίζει σημαντικό ρόλο στην ευελιξία του διεθνούς δικτύου παραγωγής. Εκτός από τον στροβιλοσυμπιεστή (turbo-charger), τόσο οι πετρελαιοκινητήρες όσο και οι βενζινοκινητήρες διαθέτουν ενσωματωμένη μίζα-δυναμό (ISG) για έξυπνη υποβοήθηση στις χαμηλές στροφές κινητήρα, ως ήπιο υβριδικό σύστημα δεύτερης γενιάς. Με αυτόν τον τρόπο, διασφαλίζεται η εξαιρετική απόδοση ισχύος.

Στην αιχμή των μέτρων βελτίωσης της αποδοτικότητας βρίσκεται ο νέος πετρελαιοκινητήρας OM 654 M με ενσωματωμένη μίζα-δυναμό δεύτερης γενιάς (ISG). Διαθέτει μερικό on-board ηλεκτρικό σύστημα 48 Volt. Η αποδοτικότητα του κινητήρα αυξάνεται με τη λειτουργία ανάκτησης ενέργειας και τη δυνατότητα «κύλισης» με απενεργοποιημένο κινητήρα.

Πρεμιέρα στη C-Class κάνει κι ο τετρακύλινδρος βενζινοκινητήρας M 254 με μίζα-δυναμό δεύτερης γενιάς,  πρόσθετη ισχύ έως και 15 kW και αυξημένη ροπή στρέψης έως 200 Nm. Η ανάκτηση ενέργειας και η δυνατότητα «κύλισης» με απενεργοποιημένο κινητήρα καθιστούν τον βενζινοκινητήρα εξαιρετικά αποδοτικό. Ένα εντελώς νέο στοιχείο είναι ο στροβιλοσυμπιεστής τμημάτων με σύνδεση ροής, μια εξέλιξη της τεχνολογίας twin scroll για ακόμη πιο άμεση απόκριση του συστήματος εξαναγκασμένης επαγωγής.

Το κιβώτιο ταχυτήτων 9G-TRONIC εξελίχθηκε για την προσαρμογή της ενσωματωμένης μίζας-δυναμό και τοποθετείται σε όλα τα μοντέλα C-Class. Ο ηλεκτροκινητήρας, το ηλεκτρονικό σύστημα ισχύος και το ψυγείο κιβωτίου ταχυτήτων έχουν πλέον μετακινηθεί μέσα ή προς το κιβώτιο ταχυτήτων.

Το σύστημα κίνησης 4MATIC των τετρακίνητων μοντέλων έχει εξελιχθεί. Το νέο σύστημα κίνησης στους μπροστινούς τροχούς επιτρέπει τη μετάδοση υψηλότερης ροπής με ιδανική κατανομή των φορτίων αξόνων, για δυναμική οδήγηση.

Τα plug-in υβριδικά μοντέλα τέταρτης γενιάς θα ακολουθήσουν λίγο μετά το λανσάρισμα της C-Class στην αγορά. Ο εξηλεκτρισμός κάνει ένα μεγάλο άλμα προόδου, ενώ χρησιμοποιεί ως βάση τους ίδιους κινητήρες. Με ηλεκτρική ισχύ 95kW/(129 ίπποι) και αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία περίπου 100 χιλιομέτρων (WLTP), η plug-in έκδοση της C-Class λειτουργεί πλήρως ηλεκτρικά σε πολλές περιπτώσεις και για πολλές ημέρες χωρίς καθόλου χρήση του κινητήρα εσωτερικής καύσης: πρόκειται για την υπερσύγχρονη, 2λιτρη έκδοση του τετρακύλινδρου βενζινοκινητήρα M 254 με ισχύ 150 kW, ο οποίος δεν είναι μόνο πολύ αποδοτικός, αλλά και εξαιρετικά σπορ. Οι εκδόσεις με υβριδικό σύστημα σε συνδυασμό με πετρελαιοκινητήρα θα ακολουθήσουν αργότερα.

Η μπαταρία υψηλής τάσης (HV) αναπτύχθηκε εσωτερικά από τη Mercedes-Benz AG. Εντάσσεται σε μια οικογένεια μπαταριών τέταρτης γενιάς και αποτελεί λογική εξέλιξη της προηγούμενης γενιάς.

Συνολικά, η οδηγική εμπειρία είναι αισθητά πιο «ηλεκτρική». Δεδομένης της αύξησης της ηλεκτρικής αυτονομίας σε περίπου 100 χιλιόμετρα, οι οδηγοί θα μπορούν να καλύπτουν τις περισσότερες καθημερινές διαδρομές μόνο με ηλεκτρικό ρεύμα.

Τα βασικά εξαρτήματα της νέας, δυναμικά σχεδιασμένης ανάρτησης είναι ένας νέος άξονας τεσσάρων συνδέσμων μπροστά και ένας άξονας πολλαπλών συνδέσμων, ο οποίος είναι τοποθετημένος σε ένα βοηθητικό πλαίσιο, πίσω. Η νέα ανάρτηση αποτελεί τη βάση για κορυφαία άνεση ανάρτησης, οδήγησης και θορύβου, ευέλικτη οδική συμπεριφορά και οδηγική απόλαυση. Επιπλέον, η νέα C-Class διατίθεται προαιρετικά με συνεχώς ρυθμιζόμενη απόσβεση και σπορ ανάρτηση. Η πίσω αερανάρτηση περιλαμβάνεται στον βασικό εξοπλισμό των plug-in υβριδικών μοντέλων Sedan και Estate.

Η νέα C-Class είναι ιδιαίτερα ευέλικτη και σταθερή, χάρη στο προαιρετικό σύστημα διεύθυνσης πίσω άξονα και την πιο άμεση σχέση μετάδοσης του συστήματος διεύθυνσης στον μπροστινό άξονα. Η γωνία διεύθυνσης στον πίσω άξονα είναι 2,5 μοίρες. Ως αποτέλεσμα, ο κύκλος στροφής μειώνεται κατά 43 εκατοστά στα 10,64 μέτρα.

Συγκριτικά με την προηγούμενη σειρά C-Class, η τελευταία γενιά του πακέτου υποβοήθησης οδήγησης διαθέτει πρόσθετες και προηγμένες λειτουργίες, οι οποίες ξεκουράζουν τον οδηγό σε καθημερινές καταστάσεις, φροντίζοντας για πιο άνετη και ασφαλή οδήγηση. Όταν προκύπτει κίνδυνος, τα συστήματα υποβοήθησης μπορούν να αντιδρούν σε επικείμενες συγκρούσεις ανάλογα με τις απαιτήσεις. Η αρχή λειτουργίας των συστημάτων απεικονίζεται στην οθόνη οδηγού με μία νέα φιλοσοφία ενδείξεων.

Σε αυτοκινητόδρομους, επαρχιακούς δρόμους ή στην πόλη, το ενεργό σύστημα υποβοήθησης απόστασης (Active Distance Assist DISTRONIC) μπορεί να διατηρεί αυτόματα μια προκαθορισμένη απόσταση από τα μπροστινά οχήματα. Μια νέα λειτουργία είναι η αντίδραση του συστήματος σε οχήματα που είναι σταματημένα πάνω στον δρόμο σε ταχύτητες έως 100 χλμ/ώρα(προηγουμένως: 60 χλμ/ώρα).

Το ενεργό σύστημα υποβοήθησης διεύθυνσης (Active Steering Assist) βοηθάει τον οδηγό να παραμείνει στη λωρίδα σε ταχύτητες έως 210 χλμ/ώρα. Στις νέες λειτουργίες περιλαμβάνεται η πρόσθετη αναγνώριση λωρίδας με την κάμερα 360°, η δημιουργία λωρίδας έκτακτης ανάγκης ειδικά σε χαμηλές ταχύτητες, η αισθητά βελτιωμένη διαθεσιμότητα και απόδοση σε στροφές επαρχιακών δρόμων και το βελτιωμένο κεντράρισμα στη λωρίδα κατά την οδήγηση σε αυτοκινητόδρομους.

Εκτός από πινακίδες ορίων ταχύτητας, το σύστημα υποβοήθησης σημάτων κυκλοφορίας (Traffic Sign Assist) αναγνωρίζει σήματα σε γερανογέφυρες και οδικά έργα. Μέσω της αξιολόγησης όλων των αισθητήρων του οχήματος, αναγνωρίζονται ακόμη και οδηγίες για συγκεκριμένες συνθήκες (π.χ. «σε βρεγμένο οδόστρωμα»). Νέες είναι οι λειτουργίες προειδοποίησης πινακίδας στοπ και κόκκινου φωτεινού σηματοδότη (περιλαμβάνονται στο πακέτο υποβοήθησης οδήγησης).

Χάρη στους βελτιωμένους αισθητήρες περιβάλλοντος, τα συστήματα στάθμευσης υποστηρίζουν ακόμη καλύτερα τον οδηγό κατά τους ελιγμούς με χαμηλή ταχύτητα. Λόγω της ενσωμάτωσης στο MBUX, ο χειρισμός είναι πιο γρήγορος και πιο διαισθητικός.

Σε συνδυασμό με τα γνωστά συστήματα προστασίας PRE-SAFE για μετωπικές και οπίσθιες συγκρούσεις, το σύστημα PRE-SAFE® Impulse Side (διατίθεται σε συνδυασμό με το πακέτο υποβοήθησης οδήγησης Plus) δημιουργεί μια εικονική ζώνη ελεγχόμενης παραμόρφωσης που εκτείνεται γύρω από το όχημα. Καθώς η ζώνη ελεγχόμενης παραμόρφωσης είναι περιορισμένη σε περίπτωση πλευρικής σύγκρουσης, το PRE-SAFE Impulse Side μπορεί να απομακρύνει (ανάλογα με τον επιλεγμένο εξοπλισμό) τον οδηγό ή τον συνοδηγό από τη ζώνη υψηλού κινδύνου, μόλις το σύστημα ανιχνεύσει ότι επίκειται άμεσα πλευρική σύγκρουση. Για τον σκοπό αυτό, οι εσωτερικοί αεροθάλαμοι στα πλευρικά μαξιλάρια της πλάτης του μπροστινού καθίσματος φουσκώνουν μέσα σε κλάσματα του δευτερολέπτου.

Η νέα C-Class διαθέτει προβολείς LED High Performance στον βασικό της εξοπλισμό. Προαιρετικά στους στάνταρ προβολείς  LED High Performance, διατίθεται το σύστημα DIGITAL LIGHT, το οποίο είναι γνωστό από τη νέα S-Class. Το σύστημα κάνει ασφαλέστερη την οδήγηση, προβάλλοντας βοηθητικές γραμμές, σύμβολα και κινούμενες εικόνες πάνω στο οδόστρωμα, μπροστά από το αυτοκίνητο. Για παράδειγμα, εάν το αυτοκίνητο συναντήσει οδικά έργα, το DIGITAL LIGHT προβάλλει δύο βοηθητικές γραμμές που οριοθετούν κατά προσέγγιση το πλάτος του οχήματος. Έτσι, καθοδηγεί τον οδηγό ακόμη καλύτερα στον στενεμένο δρόμο. Επιπλέον:

Η προαιρετική λειτουργία μασάζ των μπροστινών καθισμάτων έχει επεκταθεί, προκειμένου να καλύπτει όλη την περιοχή της πλάτης: οκτώ θάλαμοι στην πλάτη του καθίσματος προσφέρουν ενισχυμένη, μυοχαλαρωτική δράση. Το κάθισμα του οδηγού διαθέτει επίσης λειτουργία μασάζ δόνησης, χάρη στην τοποθέτηση τεσσάρων μοτέρ στην έδρα του καθίσματος. Η θέρμανση καθίσματος στον χώρο πίσω επιβατών διατίθεται για πρώτη φορά στα μοντέλα Sedan και Estate.

Με μήκος 4751 χλστ και πλάτος 1820χλστ, τα μοντέλα Sedan και Estate είναι αισθητά πιο μεγάλα από τις προηγούμενες εκδόσεις. Το μεταξόνιο έχει αυξηθεί κατά 25 χλστ στα 2865 χλστ. Από τις αυξημένες εξωτερικές διαστάσεις επωφελούνται τόσο οι μπροστινοί όσο κι οι πίσω επιβάτες.

Ο χώρος αποσκευών του μοντέλου Estate είναι κατά 30 λίτρα μεγαλύτερος από πριν, με χωρητικότητα 490 έως 1510 λίτρων. Άλλες πρακτικές βελτιώσεις: Το ύψος του χώρου φόρτωσης κάτω από το πτυσσόμενο κάλυμμα, καθώς και το μήκος του χώρου φόρτωσης, έχουν αυξηθεί σε σύγκριση με το προηγούμενο μοντέλο. Το κατώφλι του χώρου φόρτωσης είναι ελαφρώς χαμηλότερο.

Η νέα C-Class θα κατασκευάζεται στα εργοστάσια της Mercedes-Benz Cars στη Βρέμη (Γερμανία), στο Πεκίνο (Κίνα) και το Ανατολικό Λονδίνο (Νότια Αφρική). Το εργοστάσιο στη Βρέμη με περισσότερους από 12.000 εργαζόμενους, είναι το βασικό εργοστάσιο παραγωγής για τη συγκεκριμένη κατασκευαστική σειρά στο διεθνές δίκτυο παραγωγής της C-Class και μάλιστα προσφέρει μεταξύ άλλων ψηφιακή εκπαίδευση για τα υπόλοιπα εργοστάσια. Με αυτόν τον τρόπο, η νέα C-Class θα ενταχθεί στην παγκόσμια μαζική παραγωγή με μεγάλη ευελιξία. Η πολύ καλή και στενή συνεργασία μεταξύ των εργαζομένων του παγκόσμιου δικτύου παραγωγής της C-Class, η οποία υποστηρίζεται και από ψηφιακά μέσα, θα επιτρέψει την ομαλή έναρξη της παραγωγής σε όλα τα εργοστάσια παγκοσμίως.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή