Β. Χαραλαμπογιάννη: Σε επείγουσες περιπτώσεις και μόνο με ραντεβού η εξυπηρέτηση στο Δημόσιο

Τετάρτη, 10 Φεβρουαρίου 2021 13:01
UPD:16:06
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΒΛΑΧΟΣ
A- A A+

Μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και κατόπιν ραντεβού θα λειτουργούν οι υπηρεσίες του δημοσίου, σύμφωνα με τη γενική γραμματέα Ανθρώπινου Δυναμικού του υπουργείου Εσωτερικών Βιβή Χαραλαμπογιάννη, η οποία μίλησε για τα μέτρα κατά της διασποράς του κορωνοϊού, που αφορούν στον δημόσιο τομέα και την εξυπηρέτηση του κοινού, κατά την ενημέρωση του υφυπουργού Πολιτικής Προστασίας Νίκου Χαρδαλιά.

Η κα Χαραλαμπογιάννη τόνισε ότι για την ασφαλή εξυπηρέτηση του κοινού, η εξυπηρέτηση θα γίνεται σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού, ενώ αναφορικά με τις υπηρεσίες του δημοσίου Τομέα, είπε πως η λειτουργία τους θα γίνεται με το απολύτως απαραίτητο προσωπικό. 

Ειδικότερα, στις Δημόσιες Υπηρεσίες θα ισχύει:

• Λειτουργία με το αναγκαίο προσωπικό και υποχρεωτική τηλεργασία στο 50% του προσωπικού 

• Υποχρεωτική προστασία υπαλλήλων που ανήκουν σε ομάδες αυξημένου κινδύνου με χορήγηση ειδικής άδειας απουσίας και παροχή τηλεργασίας, όπου είναι εφικτό 

• Υποχρεωτική τηλεργασία στο μέγιστο δυνατό ποσοστό, εφόσον συνάδει προς τη φύση των καθηκόντων, επιπλέον των υπαλλήλων που ανήκουν σε ομάδα αυξημένου κινδύνου 

• Εξυπηρέτηση κοινού μόνο σε επείγουσες περιπτώσεις και υποχρεωτικά κατόπιν ραντεβού

Για τη διασφάλιση κανόνων υγιεινής εντός των δημόσιων υπηρεσιών, η κ. Χαραλαμπογιάννη, τόνισε ότι είναι υποχρεωτική η χρήση μη ιατρικής μάσκας και η τήρηση απόστασης 1,5 μέτρου.

Σχετικά με την προσέλευση και αποχώρηση των εργαζομένων στο χώρο εργασίας θα ισχύει:

• Χορήγηση βεβαίωσης κίνησης από και προς την εργασία ή κατά τη διάρκεια αυτής.

• Υποχρεωτική ισχύς 3 ωραρίων που αφορούν στην προσέλευση και αποχώρηση υπαλλήλων.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή