Η διαδικασία για τις προπαραγγελίες της νέας κονσόλας της Sony ξεκίνησε αμέσως μετά την αποκάλυψη όλων των τεχνικών χαρακτηριστικών του, με πολλά προβλήματα.
Η όλη διαδικασία δεν θεωρείται ότι στέφθηκε με επιτυχία, καθώς η εταιρεία φαίνεται πως δεν είχε οργανωθεί επαρκώς για την αυξημένη ζήτηση που δημιουργήθηκε αμέσως μετά τα επίσημα αποκαλυπτήρια του PlayStation 5. Όπως αναφέρει και το Polygon, υπήρξε αρκετός πανικός και σε πολλές περιπτώσεις οι ενδιαφερόμενοι δεν μπορούσαν να πουν με βεβαιότητα εάν θα πάρουν στα χέρια τους τη νέα κονσόλα ή όχι.
Προς υποστήριξη της εταιρείας, αξίζει να σημειωθεί ότι η Sony αναγνώρισε το πρόβλημα, λέγοντας ότι η όλη διαδικασία δεν ήταν η καλύτερη δυνατή. Μέσα από ένα επίσημο tweet στον λογαριασμό της στο Twitter, η ιαπωνική εταιρεία εκτιμά ότι τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ πιο καλά οργανωμένα, ενώ ξεκαθάρισε ότι οι παραδόσεις των παιχνιδομηχανών θα γίνουν κανονικά και δεν θα υπάρξουν προβλήματα. Ζήτησε, παρόλα αυτά, συγγνώμη για τα προβλήματα που δημιουργήθηκαν στην πρεμιέρα των πωλήσεων της νέας της παιχνιδομηχανής.
Το στοιχείο που δεν ξεκαθάρισε η Sony είναι το εάν θα γίνουν νέες διαδικασίες προπαραγγελιών σύντομα. Από τους περισσότερους αναλυτές θεωρείται δεδομένο αυτό, ενώ το αγοραστικό ενδιαφέρον είναι -όπως θα ήταν φυσικό- ιδιαιτέρως αυξημένο. Είναι προφανές ότι η όλη διαδικασία δεν βοηθά την εταιρεία σε μια χρονική στιγμή που ξεκινούν οι προπαραγγελίες του βασικού ανταγωνιστή της Sony, της οικογένειας Xbox από την πλευρά της Microsoft.
Σε κάθε περίπτωση, σύμφωνα με τους ισχυρισμούς της Sony, τα προβλήματα που προέκυψαν έχουν πλέον διορθωθεί στο σύνολό τους και η επόμενη ημέρα θα είναι καλύτερη, παρόλο που μεγάλοι διαδικτυακοί μεταπωλητές στις ΗΠΑ, όπως η Amazon έκαναν λόγο για πιθανές καθυστερήσεις στην παράδοση των PS5. Από την άποψη του marketing, πάντως, οι εντυπώσεις που δημιουργήθηκαν ήταν αρνητικές και όλοι γνωρίζουν ότι η εμπορική επιτυχία βασίζεται πολύ και στο «παιχνίδι» των εντυπώσεων.