Συμφωνία για εξαγορά του BlueLithium, του πέμπτου μεγαλύτερου online διαφημιστικού δικτύου στις ΗΠΑ, έναντι 300 εκατ. δολ. σε μετρητά, εξασφάλισε η Yahoo.
Η BlueLithium, η οποία μετράει μόλις τρία χρόνια ζωής, διαθέτει τεχνολογία η οποία καταγράφει την καταναλωτική συμπεριφορά των χρηστών του διαδικτύου, επιτρέποντας έτσι στις επιχειρήσεις να προβάλλουν πιο σχετικές διαφημίσεις.
Η συμφωνία, που ανακοινώθηκε την Τρίτη, εκτιμάται ότι θα δώσει ώθηση στις προσπάθειες της Yahoo να κατανοήσει τις προτιμήσεις των συνολικά 250 εκατ. χρηστών των Yahoo Mail και Yahoo Travel.