Ο μοναδικός τρόπος της Bentley να συνδυάζει καινοτόμο τεχνολογία αιχμής με κορυφαία έκφραση βρετανικής χειροτεχνίας, ωθεί τα υπάρχοντα κατασκευαστικά όρια στην κορυφαία πολυτέλεια ακόμα πιο ψηλά και έχει ως αποτέλεσμα το καλύτερο υπερπολυτελές σπορ σεντάν που κατασκευάστηκε ποτέ. Αυτό είναι η Flying Spur, η παραγωγή της οποίας ξεπέρασε τις 40.000 μονάδες. Το μοντέλο, πλέον, βρίσκεται στην ολοκαίνουργια τρίτη γενιά του και το μόνο που το συνδέει με το 2005, όταν πρωτοκυκλοφόρησε, είναι η παγκόσμια δημοφιλία του. Ακόμα και το όνομα έχει αλλάξει!
Η αρχική ονομασία του μοντέλου ως Continental Flying Spur, στην πορεία άλλαξε σε Flying Spur για να ξεχωρίσει περαιτέρω το αυτοκίνητο από την Continental GT. Στο πέρασμα των χρόνων, η Flying Spur έγινε το σύμβολο συνδυασμού σπορ χαρακτήρα και μοναδικών επιδόσεων με την απόλυτη άνεση, σε αμάξωμα τετράθυρης λιμουζίνας.
Με μια εμφατική και συναρπαστική παρουσία στο δρόμο, ξεκάθαρα Bentley, καθώς και μια πολυτελή καμπίνα που προσφέρει ασυναγώνιστα επίπεδα άνεσης και χειροποίητης ποιότητας, η Flying Spur ικανοποιεί απόλυτα τόσο τον οδηγό όσο και τους επιβάτες με τρόπο που κανένα άλλο αυτοκίνητο μπορεί. Συνδυάζει στον υπερθετικό βαθμό τη βρετανική δεξιοτεχνία με πρωτοποριακή τεχνολογία. Όχι άδικα, η τρίτη γενιά Flying Spur έχει γίνει η νέα ναυαρχίδα της Bentley και έχει χαιρετιστεί ως «το καλύτερο αυτοκίνητο στον κόσμο».
Και οι τρεις γενιές της Flying Spur έχουν σχεδιαστεί, εξελιχθεί και κατασκευαστεί στην έδρα της Bentley στο Crewe, όπου το ορόσημο παραγωγής γιορτάζεται από το εξειδικευμένο εργατικό δυναμικό σχεδιαστών, μηχανικών και εξειδικευμένων τεχνιτών. Κάθε ένα από τα 40.000 αυτοκίνητα που έχουν κατασκευαστεί έχει περάσει περισσότερες από 100 ώρες σε μια αποκλειστική γραμμή παραγωγής, όπου μια ομάδα 250 ατόμων ολοκληρώνει σχολαστικά κάθε Flying Spur στο χέρι. Μόλις τελειώσει και υποβληθεί σε εκατοντάδες ελέγχους ποιότητας, το αυτοκίνητο αποστέλλεται στον απαιτητικό ιδιοκτήτη του, σε μία από τις 68 διαφορετικές χώρες παγκοσμίως που έχει παρουσία η Bentley.
Με 40.000 Flying Spurs να έχουν κατασκευαστεί σε 15 χρόνια, περίπου το 50% έχει διατεθεί σε πελάτες στις δύο μεγαλύτερες αγορές της Bentley, την Κίνα και τις Η.Π.Α.. Στην εγχώρια αγορά της Bentley, στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχουν διατεθεί περίπου το 10% ενώ αποδεικνύοντας την πραγματικά διεθνή γοητεία του μοντέλου, το υπόλοιπο 40% των αυτοκινήτων απολαμβάνουν πελάτες σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Ασία-Ειρηνικό.
Η περίφημη ιστορία της Bentley Flying Spur χρονολογείται από το 1952, όταν ο Chief Designer, J.P. Blatchley και ο μηχανικός Ivan Evernden, συνεργάστηκαν σε ένα ανεπίσημο project, με στόχο την κατάκτηση της κορυφής στη Grand Touring κατηγορία, από την Bentley. Το σχέδιό τους βασίστηκε στον 4,9 λίτρων V6 των 180 ίππων, που το 1959 αντικαταστάθηκε με τον V8 των 6.320 κ.εκ.
H R-Type Continental coupe που προέκυψε, αναγνωρίστηκε ευρέως χάρη στο κομψό αμάξωμα που σχεδιάστηκε από τον H.J. Mulliner και την ικανότητα να ταξιδεύει συνεχώς με ταχύτητα 100 μίλια/ώρα. Ακολούθησε η S1 coupe, η οποία μοιράστηκε πολλά από τα στοιχεία της R-Type και ήταν σαφές ότι έπρεπε να ακολουθήσει μία S1 σεντάν. Η Bentley πρόσφερε ένα τυπικό τετράθυρο αμάξωμα για την S1, με περίπου 3.000 αυτοκίνητα να κατασκευάζονται. Μια αναβαθμισμένη Continental έκδοση, χρησιμοποιώντας ελαφρύτερα αμαξώματα, ακολούθησε έξι μήνες μετά την κυκλοφορία της S1.
Ο H. J. Mulliner υποστήριξε ότι θα υπήρχε μια μικρή μεν αλλά απαιτητική αγορά για μία τετράθυρη S1 Continental κατά παραγγελία, ως εναλλακτική λύση για τη στάνταρ προσφορά του εργοστασίου. Ο σχεδιασμός της ήταν ισορροπημένος και κομψός, με άφθονο χώρο για τέσσερα άτομα. Το νέο τετράθυρο πήρε το όνομά του από τον Arthur Talbot Johnstone, Διευθύνοντα Σύμβουλο της H. J. Mulliner, μάλιστα με τη μασκότ του προσωπικού οίκου του να κοσμεί τη μάσκα του ψυγείου. H Mulliner δημιούργησε 217 κομμάτια της S1 Continental Flying Spur, ένα από τα οποία βρίσκεται σήμερα στη συλλογή κλασσικών κομματιών της Bentley, στο Crewe.
Η άφιξη του ισχυρότερου αλουμινένιου V8 Bentley το 1959 σηματοδότησε επίσης την κυκλοφορία της S2, αντικαθιστώντας την S1. Ταυτόχρονα, η Mulliner αγοράστηκε από τη Bentley Motors για να γίνει τμήμα της εταιρείας. Διαθέσιμη από το εργοστάσιο με ένα στάνταρ τετράθυρο αμάξωμα ως το γρηγορότερο τετράθυρο αυτοκίνητο στον κόσμο εκείνη την εποχή, η S2 Continental είχε επίσης την επιλογή ενός αμαξώματος Mulliner Flying Spur. Από τις 2.308 S2 που κατασκευάστηκαν, οι 128 ολοκληρώθηκαν ως Continental Flying Spurs, η καθεμία αντιπροσωπεύοντας μια νέα εποχή υπερπολυτελών, υψηλών επιδόσεων αυτοκινήτων που μετέτρεψαν το βρετανικό αυτοκίνητο στο απόλυτο Grand Tourer. Η έκδοση S3 ακολούθησε μεταξύ 1962 και 1965 και πάλι διαθέσιμη ως Continental Flying Spur με αμάξωμα Mulliner για το απόλυτο υπερπολυτελές τετράθυρο σεντάν.
Η Bentley αναβίωσε το όνομα Continental Flying Spur το 2005, ως τετράθυρη έκδοση της Continental GT coupe, με το πραγματικό πνεύμα του ονόματος. Το νέο μοντέλο ήταν διαθέσιμο με κινητήρα W12 και τετρακίνηση και έφτανε τελική ταχύτητα 194 μίλια/ώρα (312 χλμ./ώρα) - συνδυάζοντας την πολυτέλεια και τον σπορ χαρακτήρα με πρωτόγνωρο τρόπο.
Το 2013, η δεύτερη γενιά Flying Spur κυκλοφόρησε, ως ξεχωριστή γραμμή μοντέλου πλέον και έτσι αφαιρέθηκε το όνομα Continental. Κατά τη διάρκεια των επόμενων ετών, το αυτοκίνητο μετασχηματίστηκε με ένα πρόγραμμα συνεχούς ανάπτυξης και εξέλιξης, συμπεριλαμβανομένης της προσθήκης ενός κινητήρα twin turbo V8 4,0 λίτρων.
Η τρίτη επανάληψη της Flying Spur γράφει ένα εντελώς νέο κεφάλαιο στην ιστορία του τετράθυρου Grand Touring της Bentley. Χωρίς να περιορίζεται στην απλή δημιουργία με βάση τη δίθυρη Continental GT, η Bentley έχει επανασχεδιάσει την ολοκαίνουργια Flying Spur από το μηδέν έτσι ώστε να ξεχωρίζει ως ο απόλυτος συνδυασμός της κορυφαίας πολυτέλειας, της κομψότητας και των επιδόσεων.