Δύο είναι τα σενάρια που βρίσκονται υπό εξέταση ώστε να επιτρέψουν τη λειτουργία των σχολείων με τη νέα σχολική χρονιά που φέτος ξεκινάει στις 7 Σεπτεμβρίου.
Μιλώντας στην τηλεόραση του ΣΚΑΪ, η υπουργός Παιδείας και Θρησκευμάτων Νίκη Κεραμέως μίλησε για τα δύο αυτά σενάρια, εξηγώντας πως μα βάση το πρώτο σενάριο επιστρέφουν όλα τα παιδιά στο σχολείο, σε πλήρη σύνθεση, αλλά με αυξημένα τα μέτρα προστασίας, είτε αυτό σημαίνει κάνοντας χρήση της μάσκας είτε υιοθετώντας άλλα μέτρα που θα υποδείξουν οι ειδικοί. Διευκρινίζει, ωστόσο, πως δεν μπορεί να μπει σε λεπτομέρειες για την έκταση της χρήσης της μάσκας γιατί ακόμη δεν έχει αποφασιστεί τίποτα.
Αντίθετα, με βάση το δεύτερο σενάριο, ακολουθείται η εκ περιτροπής διδασκαλία, που πρακτικά σημαίνει ότι τα μισά παιδιά πηγαίνουν σχολείο τις μισές μέρες και τα υπόλοιπα τις άλλες μισές.
Απαντάει επίσης στο ερώτημα για το ενδεχόμενο της χρήσης μάσκας ακόμα στο δεύτερο σενάριο, στην εκ περιτροπής διδασκαλία δηλαδή, πως θα ακολουθήσεις τις συστάσεις των ειδικών και τα επιδημιολογικά δεδομένα.
Ξεκαθαρίζει επίσης πως η εκ περιτροπής διδασκαλία δεν χρειάζεται να συνδυαστεί με την τηλεκπαίδευση γιατί η εμπειρία του Μαΐου και του Ιουνίου έδειξε ότι προχωράει γρήγορα η διδακτέα ύλη.
Να σημειωθεί πως για τη λειτουργία των σχολείων τοποθετήθηκε, μιλώντας σήμερα στην ΕΡΤ, η καθηγήτρια Επιδημιολογίας του ΕΚΠΑ Αθηνά Λινού η οποία υποστήριξε πως το σχολείο οφείλει να προετοιμαστεί για κάθε ενδεχόμενο. Σύμφωνα με την κ. Λινού, πρέπει να μειωθεί ο αριθμός των παιδιών αλλά όχι το ωράριο, προτείνοντας μάλιστα την αξιοποίηση όλων των διαθέσιμων και ενδεχομένως αναξιοποίητων χώρων. Η ίδια δηλώνει ότι καλό είναι να αποφύγουμε την λύση της τηλεκπαίδευσης, διότι δημιουργεί προβλήματα ανισότητας, ωστόσο, αν αυτό απαιτεί η κατάσταση δεν είναι αντίθετη.
Η κ. Κεραμέως πάντως ξεκαθάρισε πως δεν έχει ληφθεί κάποια απόφαση ακόμη, και η τελική ετυμηγορία θα βγει πλησιέστερα στην έναρξη της σχολικής χρονιάς, τονίζοντας πάντα ότι παρόλο που το πρώτο κριτήριο είναι η προστασία της δημόσιας υγείας, στόχος παράλληλα αποτελεί η απρόσκοπτη λειτουργία της εκπαιδευτικής διαδικασίας.
naftemporiki.gr