Τον βαθμό αποδοχής από τους πολίτες των άρθρων του πολυνομοσχεδίου για την Παιδεία που ψήφισε πρόσφατα η ελληνική βουλή αποτυπώνει ηλεκτρονική έρευνα πανελλαδικής κάλυψης που διενήργησε η Prorata μεταξύ 11 έως 12 Ιουνίου 2020.
Σύμφωνα με την έρευνα το 61% των συμμετεχόντων πιστεύει ότι η εισαγωγή της αγγλικής γλώσσας στο πρόγραμμα διδασκαλίας των νηπιαγωγείων είναι μια αλλαγή που σίγουρα ή μάλλον κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, ενώ το 38% αυτών πιστεύει ότι σίγουρα ή μάλλον κινείται προς τη λάθος κατεύθυνση. Όπως προκύπτει από την έρευνα, οι μόνοι οι οποίοι εκτιμούν ότι η διδασκαλία της αγγλικής γλώσσας στα νηπιαγωγεία είναι μια αλλαγή που κινείται προς τη λάθος κατεύθυνση είναι όσοι τοποθετούνται στα αριστερά του πολιτικού φάσματος.
Σε ό,τι αφορά την αναγραφή του χαρακτηρισμού διαγωγής στα απολυτήρια λυκείου το 53% των πολιτών εκτιμά ότι είναι μια αλλαγή που κινείται σίγουρα ή μάλλον προς τη σωστή κατεύθυνση, ενώ το 44% εκτιμάει ότι η συγκεκριμένη αλλαγή κινείται σίγουρα ή μάλλον προς τη λάθος κατεύθυνση. Παράλληλα, σύμφωνα με τα ποιοτικά στοιχεία της έρευνας, την άποψη ότι η αναγραφή της διαγωγής στα απολυτήρια λυκείου είναι μια αλλαγή που κινείται προς τη λάθος κατεύθυνση διατηρούν μόνο οι πολίτες έως 34 ετών αλλά και όσοι τοποθετούν εαυτούς στα αριστερά του πολιτικού φάσματος.
Η μεγαλύτερη μερίδα των ερωτηθέντων (49%) πιστεύει ότι η αντικατάσταση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας από αυτό των Λατινικών στη Γ΄Λυκείου για τους υποψήφιους της Θεωρητικής κατεύθυνσης είναι μια αλλαγή που κινείται προς τη λάθος κατεύθυνση, μια μικρότερη μερίδα (43%) πιστεύει ότι η συγκεκριμένη αλλαγή κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, ενώ το 8% δεν τοποθετείται επί του θέματος.
Σημειώνεται πως την άποψη ότι η αντικατάσταση του μαθήματος των Λατινικών με αυτό της Κοινωνιολογίας στη Γ΄Λυκείου είναι μια αλλαγή προς τη σωστή κατεύθυνση συμμερίζονται μόνο (και με ιδιαίτερη ένταση) όσοι τοποθετούν εαυτούς στα δεξιά του πολιτικού φάσματος.
naftemporiki.gr