Με τρεις πολιτικές στοχεύσεις επιχειρεί η κυβέρνηση να θωρακίσει τον τομέα του Τουρισμού, εν όψει της επικείμενης εκκίνησης της τουριστικής περιόδου: Πρώτον να παραμείνουν υγιείς οι εργαζόμενοι, δεύτερον να υπάρχει δυνατότητα να αντιμετωπιστεί άμεσα τυχόν κρούσμα κορωνοϊού μεταξύ των επισκεπτών στους τουριστικούς προορισμούς και δη στα νησιά και τρίτον να προστατευτούν οι θέσεις εργασίας στον κλάδο.
Το κυβερνητικό επιτελείο δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην επανεκκίνηση του τουρισμού και στο πλαίσιο αυτό ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης θα απευθύνει χαιρετισμό στην εκδήλωση με τίτλο «Restart Tourism» που θα πραγματοποιηθεί απόψε για την παρουσίαση της καμπάνιας του ελληνικού τουρισμού.
Την καμπάνια που στόχο έχει να βοηθήσει την Ελλάδα να διεκδικήσει ένα όσο το δυνατόν μεγαλύτερο κομμάτι από μία εμφανώς μικρότερη τουριστική πίτα διεθνώς, θα παρουσιάσει ο υπεύθυνος του Rebranding Greece, Στιβ Βρανάκης.
Στο μήνυμα που απηύθυνε στις 20 Μαΐου για την επανεκκίνηση της οικονομίας και του τουρισμού, ο Πρωθυπουργός είχε πει χαρακτηριστικά ότι «όπλο μας είναι τα διαβατήριο ασφάλειας, αξιοπιστίας και υγείας που έχει κερδίσει η χώρα μας. Η μεγάλη της φήμη. Η υγειονομική ασπίδα, σε κάθε τόπο φιλοξενίας. Και βέβαια, το μεράκι του Έλληνα που πάντα τον εμπνέει ο Ξένιος Δίας. Ας αντικρίσουμε, όμως, με θάρρος την πραγματικότητα: Τον Απρίλιο και τον Μάιο ο τουρισμός βρέθηκε στο ναδίρ. Ό,τι πετύχουμε, λοιπόν, φέτος θα είναι κέρδος»
Επιπλέον ο κ. Μητσοτάκης είχε κάνει σαφές ότι «προτεραιότητα είναι να προστατεύσουμε τις θέσεις εργασίας. Και να βοηθήσουμε τους επαγγελματίες του κλάδου να ετοιμάσουν την μεγάλη τους αντεπίθεση το 2021. Γιατί η υπεράσπιση της απασχόλησης αποτελεί προϋπόθεση για την επιστροφή στην ανάπτυξη. Και η μαζική απώλεια θέσεων εργασίας δεν σημαίνει παρά διόγκωση των ανισοτήτων».
Η παρουσίαση θα γίνει στις 20.00 στο CINE ΑΙΓΛΗ, τον θερινό κινηματογράφο του Ζαππείου, όπου και θα προβληθεί για πρώτη φορά το βίντεο της φετινής καμπάνιας για την Ελλάδα.
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ