Ακολουθώντας τις τάσεις και τη νέα πραγματικότητα, το Spotify καλεί όσους υπαλλήλους του το επιθυμούν να εργαστούν από το σπίτι μέχρι και το τέλος τους έτους 2021.
Δεν είναι το Spotify η μόνη εταιρεία τεχνολογίας που ακολουθεί αυτή την πρακτική, αλλά είναι ένας από τους πρώτους διαδικτυακούς εργοδότες που επιλέγει να δώσει τη δυνατότητα αυτή στους υπαλλήλους του μέχρι και το τέλος του 2021, δείχνοντας με αυτό τον τρόπο την τροπή που αναμένεται να πάρει η εργασιακή πραγματικότητα στο άμεσο μέλλον. Σε μία παρόμοια λογική, ανάλογες πρωτοβουλίες ανακοινώθηκαν από το Facebook, τη Google, το Twitter και άλλους, πιστοποιώντας αυτό που πρεσβεύουν αρκετοί ειδικοί επί των εργασιακών θεμάτων, ότι η κατάσταση στην εργασία αλλάζει για τα καλά.
H ανακοίνωση του Spotify στους εργαζόμενους στην πλατφόρμα μουσικού streaming θεωρείται ως μία από τις πιο τολμηρές αποφάσεις για το εργατικό δυναμικό, ενώ αφορά στους υπαλλήλους της εταιρείας σε όλη την υφήλιο και όχι μόνο σε περιοχές που έχουν πληγεί από την πανδημία. To Twitter έχει κάνει ένα βήμα παραπέρα, επιτρέποντας σε όσους εργαζόμενους του το επιθυμούν να εργάζονται από το σπίτι τους μέχρι και το τέλος του εργασιακού τους βίου.
Αξίζει να σημειωθεί ότι -σύμφωνα με τα στοιχεία που δημοσιεύει το Variety- το Spotify απασχολούσε μέχρι και το 2019, 4405 άτομα παγκοσμίως με σύμβαση πλήρους απασχόλησης, με δραστηριότητα σε 79 χώρες του πλανήτη. Οι 2121 υπάλληλοι του Spotify εργάζονται στις ΗΠΑ και άλλοι 1437 στη Σουηδία. Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε το Spotify, το πρώτο του μέλημα παραμένει η ασφάλεια και η διατήρηση της καλής υγείας των εργαζομένων του.
Η πανδημία του κορωνοϊου έχει αλλάξει ριζικά το τοπίο στην εργασία, με την εξ’ αποστάσεως απασχόληση να γίνεται η νέα νόρμα στην εργασιακή πραγματικότητα, καθώς σταδιακά την υιοθετούν ολοένα και περισσότερες μεγάλες εταιρείες.