Υπό την καθοδήγηση και τις συστάσεις των ειδικών θα ληφθούν οι αποφάσεις που θα ανακοινωθούν τις επόμενες ημέρες σχετικά με την επαναλειτουργία ή μη των δημοτικών σχολείων, διαβεβαίωσε ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης σε τηλεδιάσκεψη που είχε με εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν στα μαθήματα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης.
«Δεν υπάρχει υποκατάστατο για το παιδί στην τάξη, γι’ αυτό και σταδιακά έχουμε δρομολογήσει την επιστροφή στα σχολεία, τώρα που επιδημιολογικά οι ειδικοί μας επιτρέπουν να το κάνουμε, αλλά παρόλα αυτά μάθαμε πολλά πράγματα κατά τη διάρκεια της κρίσης και για τη σημασία της τηλεκπαίδευσης, αλλά και για το πώς μπορεί να λειτουργήσει η δημόσια τηλεόραση παρέχοντας εξαιρετικό εκπαιδευτικό υλικό» είπε ο Πρωθυπουργός, συγχαίροντας τους εκπαιδευτικούς.
«Από εμένα ένα μεγάλο ευχαριστώ, αποτελείτε πραγματικά παράδειγμα εκπαιδευτικών που εθελοντικά προσέφεραν μία σημαντική υπηρεσία για τη δημόσια εκπαίδευση. Θερμά συγχαρητήρια» ανέφερε.
Χαρακτήρισε επίσης την εκπαιδευτική τηλεόραση που μπήκε στην οθόνη κάθε σπιτιού στη διάρκεια της πανδημίας ως ένα πρωτοπόρο εγχείρημα σε μια ιστορική στιγμή.
Ο κ. Μητσοτάκης συνομίλησε με εκπαιδευτικούς που συμμετείχαν εθελοντικά στις παραγωγές των μαθημάτων ευχαριστώντας για τη μεγάλη συνεισφορά τους με την προσφορά καλών υπηρεσιών και γνώσεων για τα παιδιά που έμειναν σπίτι. Υπογράμμισε δε ότι και με τη δική τους συμβολή αυτό το νέο εργαλείο που σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε από το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων με τη βοήθεια του Ινστιτούτου Εκπαιδευτικής Πολιτικής και της Δημόσιας Τηλεόρασης μπορεί να αξιοποιηθεί και σε άλλες περιόδους δημιουργώντας πολλαπλασιαστικά οφέλη.
Επισήμανε ακόμη ότι κύριο μέλημα της Πολιτείας είναι να δίνονται ίσες ευκαιρίες και δυνατότητες για όλους προσθέτοντας πως στο παράδειγμα της εκπαιδευτικής τηλεόρασης «ήρθε η συλλογική επιτυχία μέσα από την ατομική προσφορά αφού η αντιμετώπιση ενός πρωτόγνωρου προβλήματος έδωσε μια καινοτόμα λύση».
Σύμφωνα με κυβερνητικές πηγές ο κ. Μητσοτάκης άκουσε τις εμπειρίες των εκπαιδευτικών ενώ υπήρξε «κοινή διαπίστωση πως αυτό το σημαντικό κεκτημένο θα πρέπει να αξιοποιηθεί περαιτέρω καλύπτοντας όλες τις ανάγκες των μαθητών που απορρέουν από την εκπαιδευτική δραστηριότητά τους».
naftemporiki.gr