Νέα κόντρα προέκυψε στο Twitter αλλά και τη δημόσια συζήτηση για το σποτ της Πολιτικής Προστασίας για τον κορωνοϊό, με πρωταγωνιστή τον Χρήστο Λούλη.
Το επίμαχο σποτάκι, που είχε σκοπό να πείσει τους πολίτες να αποφύγουν των συνωστισμό, προκάλεσε ποικίλες αντιδράσεις, με φορείς αλλά και πολίτες να το κατηγορούν για σεξιστικό περιεχόμενο.
Η Γενική Γραμματεία Πολιτικής Προστασίας αναγκάστηκε να κατεβάσει το διαφημιστικό μήνυμα, μετά τις αντιδράσεις. Στην ανακοίνωση που εξέδωσε ανέφερε: «η κριτική αυτή, όσο και αν μας αδικεί σε σχέση με τις προθέσεις μας, δημιουργεί μια εντύπωση που δεν θέλουμε να υπάρχει ούτε ως υπόνοια, το αποσύρουμε. Ο στόχος της καμπάνιας μας ήταν και είναι να ευαισθητοποιήσει το σύνολο της κοινωνίας. Όταν ένα σποτ αντί να ενώσει μπορεί και να διχάζει προφανώς δεν υπηρετεί το σκοπό του. Η καμπάνια θα συνεχιστεί με το άλλο σποτ».
Στο ίδιο μήκος κύματος ήταν και οι δηλώσεις του πρωταγωνιστή Χρήστου Λούλη, ο οποίος σε συνέντευξή του χαρακτήρισε υπερβολικές και χαζομάρα τις αντιδράσεις, ενώ όπως είπε δεν υπήρχε «κανένας απολύτως σεξισμός στο βίντεο».
Η διαφωνία πολιτών και φορέων πέρασε, όπως ήταν φυσικό, και στο Twitter, με κάποιους χρήστες να αποθεώνουν και κάποιους να κατηγορούν τον ταλαντούχο ηθοποιό.