ΜΕΙΩΜΕΝΑ κατά 28% ήταν τα κέρδη της μεγαλύτερης συνδρομητικής τηλεόρασης στη Βρετανία, BSkyB, στο πρώτο οικονομικό τρίμηνο, αποτέλεσμα των δαπανών για την προσέλκυση περισσότερων πελατών στο broadband.
Τα καθαρά της κέρδη διαμορφώθηκαν στα 84 εκατ. στερλίνες (175 εκατ. εκατ. δολάρια) ή 4,8 πένες ανά μετοχή, από 116 εκατ. στερλίνες ή 6,5 πένες ανά μετοχή ένα χρόνο νωρίτερα, όπως ανακοίνωσε την Παρασκευή η εταιρεία.
Οι πωλήσεις της ενισχύθηκαν 11% και έφτασαν στο 1,19 δισ. στερλίνες, ξεπερνώντας τις προβλέψεις των αναλυτών για 1,16 δισ. στερλίνες.
Το εν λόγω διάστημα η BSkyB απέκτησε 223.000 νέους πελάτες στο τμήμα υπηρεσιών ίντερνετ, λιγότερους απ’ ό,τι ανέμεναν οι αναλυτές. Από τον Αύγουστο του 2006, όταν ο διευθύνων σύμβουλός της Τζέιμς Μέρντοχ έθεσε σε εφαρμογή τη στρατηγική ενοποίησης των τμημάτων broadband και τηλεόρασης με σκοπό να αποσπάσει πελάτες από την Virgin Media, η εταιρεία έχει προσελκύσει πάνω από ένα εκατομμύριο πελάτες.
Η μετοχή της ενισχύθηκε την Πέμπτη στο Λονδίνο κατά 1,4% στις 690 πένες.