Περίπου 5.000 κλήσεις υποδέχθηκε την πρώτη μέρα της λειτουργίας του το Τηλεφωνικό Κέντρο Βοήθειας και Πληροφόρησης για τον Κορωνοϊό που έθεσαν σε λειτουργία χθες η Περιφέρεια Αττικής και ο ΙΣΑ, με τη συμμετοχή εθελοντών ιατρών, ψυχολόγων και κοινωνικών λειτουργών.
Το μεγαλύτερο ποσοστό των κλήσεων (63%) έγινε για οδηγίες σχετικά με τον κορωνοϊό. Σε ποσοστό 8% οι κλήσεις αφορούσαν ψυχολογική βοήθεια ενώ το 7% των πολιτών που κάλεσαν στο Κέντρο αναζητούσαν πληροφορίες σχετικά με ζητήματα κοινωνικής παρέμβασης. Σημειώνεται ότι το 63% των κλήσεων έγιναν από γυναίκες, έναντι του 38% των κλήσεων που έγιναν από άντρες. Τέλος, οι επικοινωνίες έγιναν στο μεγαλύτερο ποσοστό από τον Νομό Αττικής 86% και αμέσως μετά ακολουθεί η Θεσσαλονίκη με ποσοστό 3%.
naftemporiki.gr