Ε.Ε.: 100.000 κλήσεις φέτος στην υπηρεσία Europe Direct

Τετάρτη, 21 Νοεμβρίου 2007 13:09
A- A A+

Εκατό χιλιάδες ερωτήσεις έχει δεχθεί από τις αρχές του 2007 Europe Direct, η τηλεφωνική γραμμή χωρίς χρέωση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής.

Η εν λόγω υπηρεσία άρχισε να λειτουργεί το 1998. Ο αριθμός τηλεφώνου 00800 6 7 8 9 10 11 είναι κοινός για ολόκληρη την ΕΕ και καλύπτει όλες τις επίσημες γλώσσες της.

Στις ερωτήσεις που αποστέλλονται μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου δίνεται απάντηση, κατά μέσο όρο, εντός τριών εργάσιμων ημερών. Για πιο περίπλοκα θέματα είναι δυνατό η ερώτηση να παραπεμφθεί σε έναν εμπειρογνώμονα του σχετικού τομέα πολιτικής. Το κέντρο επαφής παρέχει επίσης μια υπηρεσία δικτυακής βοήθειας που καθοδηγεί τους πολίτες στις αναζητήσεις τους στο διαδίκτυο.

Το 2007 σημαντικός αριθμός ερωτήσεων αφορούσαν θέματα της εσωτερικής αγοράς (όπως ταξίδια, εργασία και σπουδές στο εξωτερικό), γενικές ερωτήσεις για τα θεσμικά όργανα της ΕΕ και ερωτήσεις σχετικά με τον κανονισμό για την περιαγωγή. Υποβλήθηκαν αρκετές ερωτήσεις σχετικά με τα δικαιώματα των επιβατών αεροπορικών μεταφορών. Επί του παρόντος, ο αριθμός των ερωτήσεων σχετικά με τη μεταρρυθμιστική συνθήκη σημειώνει αύξηση.

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή