Αποδέκτης καταγγελίας για παραμέληση για το αγοράκι ηλικίας 2,5 ετών από το Ίλιον που τα ξημερώματα μεταφέρθηκε από τη μητέρα του νεκρό σε κλινική στο Περιστέρι είχε γίνει το «Το Χαμόγελο του Παιδιού».
Συγκεκριμένα, όπως έκανε γνωστό, στις 4 Σεπτεμβρίου δέχθηκε ανώνυμη καταγγελία στην «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα παιδιά SOS 1056» που αφορούσε σε συνθήκες παραμέλησης εντός της συγκεκριμένης οικογένειας.
Άμεσα, όπως γίνεται σε κάθε ανάλογη καταγγελία, ενημερώθηκε η αρμόδια Εισαγγελία Ανηλίκων ώστε να προχωρήσει στις απαραίτητες ενέργειες.
Για άλλη μια φορά, «Το Χαμόγελο του Παιδιού» ενημερώνει ότι αρμόδιες για κάθε περιστατικό παραμέλησης/κακοποίησης ενός παιδιού είναι οι εισαγγελικές Αρχές και οι Κοινωνικές Υπηρεσίες, που οφείλουν να διερευνήσουν την κάθε υπόθεση.
«Το Χαμόγελο του Παιδιού» έχει δηλώσει τη διαθεσιμότητά του στις αρμόδιες εισαγγελικές αρχές και τους αρμόδιους φορείς, τόσο με τις υπηρεσίες του, όσο και με το εξειδικευμένο προσωπικό του.
Όπως σημειώνει, «έχοντας μεγαλώσει, με σεβασμό και στοργή, περισσότερα από 800 παιδιά θύματα παραμέλησης/κακοποίησης κι έχοντας αποκτήσει τεράστια εμπειρία στις επιπτώσεις της στην ψυχή ενός παιδιού, καλεί τους πολίτες να σπάνε τη σιωπή τους όταν αντιλαμβάνονται ότι κάποιο παιδί κινδυνεύει.
Για οποιοδήποτε περιστατικό αφορά σε παιδί θύμα βίας καλέστε στην «Εθνική Τηλεφωνική Γραμμή για τα παιδιά SOS 1056».
Για συμβουλευτική υποστήριξη σε παιδιά και ενήλικες καλέστε την «Ευρωπαϊκή Γραμμή Υποστήριξης Παιδιών 116111» αναφέρει ο Οργανισμός.