Περισσότερες από 1.000 κλήσεις σε ένα τριήμερο κατέγραψε η τηλεφωνική γραμμή 1142, που λειτουργεί σε εφαρμογή του αντικαπνιστικού νόμου.
Ενδεικτικά, μόνο χθες, Πέμπτη, δέχθηκε:
- 129 καταγγελίες (27,86%)
- 67 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (14,47%)
- 148 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (31,97%)
- 75 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (16,20%)
- 23 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (4,97%)
- 21 Άλλο (4,53%).
Αθροιστικά, κατά τις τρεις πρώτες μέρες λειτουργίας της, η γραμμή δέχτηκε 1.045 κλήσεις:
- 274 καταγγελίες (26,22%)
- 144 αιτήματα βοήθειας για διακοπή καπνίσματος (13,78%)
- 322 γενικές πληροφορίες για τον αντικαπνιστικό νόμο (30,81%)
- 196 κλήσεις δεν ολοκληρώθηκαν (18,76%)
- 57 έκλεισαν τη γραμμή πριν συνομιλήσουν με εκπρόσωπο (5,45%)
- 52 Άλλο (4,98%).