Την άποψη ότι «η Ελλάδα έχει μια πολύ σταθερή θέση στα ζητήματα της Ανατολικής Μεσογείου, εδώ και χρόνια», εξέφρασε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Κώστας Καραμανλής, υποστηρίζοντας ότι η στρατηγική συμμαχία που έχει γίνει με την Κύπρο, το Ισραήλ και την Αίγυπτο, έχει αλλάξει τα δεδομένα την τελευταία 10ετία.
Σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό «ΑLPHA» ο κ. Καραμανλής υποστήριξε ότι «αυτό μας φέρνει σε πλεονεκτική θέση, υπό την έννοια ότι πολύ μεγάλες εταιρείες και πολύ μεγάλα πετρελαϊκά συμφέροντα, αλλά και συμφέροντα σοβαρών χωρών - μελών και της Ευρώπης και η Αμερική και το Ισραήλ, έχουν συγκεκριμένη στάση στην περιοχή. Αυτό είναι απολύτως φυσιολογικό να δημιουργεί ένα τεράστιο άγχος στην Τουρκία».
Ο κ. Καραμανλής τόνισε ότι «οι ελληνικές ένοπλες δυνάμεις έχουν αποδείξει αρκετές φορές ότι έχουμε την αποτρεπτική δύναμη που χρειάζεται για να αντιμετωπίσουμε κάθε τουρκική απειλή. Ακόμα και στα χρόνια της κρίσης, οι ένοπλες δυνάμεις σταθήκανε όρθιες σε αυτό το καθήκον τους. Αυτή τη στιγμή στο Αιγαίο και στην Ανατολική Μεσόγειο παίζεται ένα παιχνίδι. Η ελληνική κυβέρνηση είναι σταθερή στην εθνική γραμμή που έχει χαραχτεί εδώ και πολύ καιρό - και να πούμε και ένα θετικό - ότι βλέπουμε ότι δεν υπάρχουν εσωτερικές αντιδράσεις και αντιπαλότητες, μεταξύ κυβέρνησης και αξιωματικής αντιπολίτευσης, γι’ αυτό το θέμα. Είναι ένα θετικό στοιχείο ότι στα εθνικά, ειδικά σε αυτά τα ζητήματα είμαστε σε σύμφωνη γνώμη».
Για την κατάσταση στα Πανεπιστήμια με αφορμή τα επεισόδια στο ΟΠΑ (ΑΣΟΕΕ) ανέφερε οτι «δεν είναι δυνατόν τα πανεπιστήμια να είναι ένα άντρο ανομίας. Νομίζω ότι πλέον όλοι έχουμε συνειδητοποιήσει ότι η Ελλάδα πρέπει να ακολουθήσει την Ευρωπαϊκή νόρμα».
Οπως είπε «εδώ τίθεται το εξής ερώτημα: Ο ΣΥΡΙΖΑ θα παραμείνει πιστός στις ιδεοληψίες του και θα μας θυμίσει τον κακό του εαυτό της εποχής του 2008, του 2009 και το 2012;».
Για τα έργα του Μετρό Θεσσαλονίκης, ανέφερε οτι «η κατάσταση, με τα έργα που υπάρχουν στη Θεσσαλονίκη, είναι δραματική και αυτό το βιώνουν καθημερινά οι πολίτες. Υπάρχει ένα Μετρό το οποίο έχει καθυστερήσει πάρα πολύ. Υπάρχει ο Σταθμός Βενιζέλου όπου πολιτικοποιήθηκε, που δεν έπρεπε να πολιτικοποιηθεί. Καλό είναι, λοιπόν, να πούμε στο λαό της Θεσσαλονίκης, στους πολίτες της Θεσσαλονίκης, την αλήθεια».
«Και η αλήθεια είναι ότι το μετρό έτσι όπως πηγαίναμε δεν θα ήταν έτοιμο ούτε το 2020, ούτε το 2021. Το χρονοδιάγραμμα που πρέπει να βάλουμε και το έχουμε βάλει είναι το 2023 να λειτουργήσει ενιαία το Μετρό, μαζί με το Σταθμό Βενιζέλου. Όχι κολοβό Μετρό. Με απόλυτο σεβασμό στην ανάδειξη των αρχαιοτήτων και με απόλυτο σεβασμό στη διαλειτουργικότητα του υπογείου σιδηροδρόμου», κατέληξε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών.