Η πιλοτική εφαρμογή του θεσμού του «Συμπαραστάτη του επιβάτη» εγκαινιάστηκε σήμερα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία» από τον Οργανισμό Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ ΑΕ).
Σύμφωνα με αυτόν, εργαζόμενοι θα δίνουν πληροφορίες σε επισκέπτες και τουρίστες προκειμένου χωρίς ταλαιπωρία να μπορούν να χρησιμοποιούν άμεσα τις αστικές συγκοινωνίες για την περιήγησή τους.
«Στόχος της δράσης αυτής είναι αφενός μεν η εξυπηρέτηση και διευκόλυνση, αφετέρου δε η ενίσχυση της θετικής εντύπωσης των επισκεπτών-τουριστών που καταφθάνουν στην πόλη», επισήμανε στο ΑΜΠΕ ο διευθύνων σύμβουλος του ΟΣΕΘ ΑΕ, Γιάννης Τσιωνάς.
Σύμφωνα με τον ίδιο, ο θεσμός του Bus Ambassador (ή amBUSsador), κατά τα πρότυπα των αντίστοιχων ρόλων της εξυπηρέτησης των ταξιδιωτών σε πολλά αεροδρόμια παγκοσμίως, ξεκίνησε σήμερα στο αεροδρόμιο «Μακεδονία», όπου τις ώρες 10.00-14.00, ένας εργαζόμενος του ΟΣΕΘ θα δίνει πληροφορίες και θα εξυπηρετεί καθημερινά στον χώρο των αφίξεων όποιον επισκέπτη-τουρίστα, το έχει ανάγκη, για τις μετακινήσεις στην πόλη.
Μετά την πιλοτική εφαρμογή του, θα επεκταθεί σταδιακά χρονικά ως προς τις ώρες λειτουργίας του «Μακεδονία», ενώ υπάρχει πρόθεση να επεκταθεί και στον σταθμό των ΚΤΕΛ Μακεδονία.
Επίσης ο «Συμπαραστάτης του Επιβάτη» θα ενημερώνει και επικουρεί σε ειδικά ζητήματα, όπως η αξιοποίηση χρήσης των ειδικών οχημάτων του ΟΑΣΘ για εξυπηρέτηση των ΑμεΑ.