Γαλάτσι: Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη Λ. Βεΐκου

Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019 11:31
UPD:11:36
INTIME NEWS/ΝΤΟΥΝΤΟΥΜΗΣ ΧΡΗΣΤΟΣ
A- A A+

Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία στη λεωφόρο Βεΐκου στο Γαλάτσι, τμήμα της οποίας είχε κλείσει νωρίτερα λόγω σπασμένου αγωγού ύδρευσης.

Σύμφωνα με νέα ενημέρωση από την ΕΛΑΣ η κυκλοφορία των οχημάτων διεξάγεται πλέον κανονικά.

naftemporiki.gr

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή