Μπορεί να φαίνεται παράξενο σε πολλούς, αλλά είναι αλήθεια ότι χιλιάδες είναι εκείνοι που είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για μία εφαρμογή που αναλαμβάνει να τους βρει ταίρι.
Η γνωστή εφαρμογή dating παρουσίασε το Tinder Gold το 2017, τη συνδρομητική εκδοχή της, η οποία προσφέρει επιπρόσθετα εργαλεία σε όσους επιδιώκουν να βρουν το άλλο τους μισό με τη βοήθεια του smartphone, σε σχέση με τη δωρεάν εκδοχή της εφαρμογής που χρησιμοποιούν οι περισσότεροι. Σύμφωνα με τα στοιχεία που έδωσε στη δημοσιότητα το Tinder, κατά τη διάρκεια του τελευταίου τριμήνου, προστέθηκαν περίπου 500.000 επί πληρωμή χρήστες στο Tinder.
Ήδη η εφαρμογή μετρά περισσότερους από 5 εκατομμύρια χρήστες που επιλέγουν είτε το Tinder Gold, είτε το Tinder Plus, το οποίο είναι μεν συνδρομητική υπηρεσία, αλλά πολύ πιο προσιτή σε σχέση με το πακέτο Gold. To Tinder αντλεί το μεγαλύτερο μέρος των εσόδων του από τις συνδρομές, καθώς και από την αγορά μεμονωμένων χαρακτηριστικών από τους χρήστες του. Ένα μέρος των εσόδων προέρχεται από τις διαφημίσεις μέσα στην εφαρμογή, αλλά αυτό είναι το μικρότερο.
Το Match Group, η εταιρεία στην οποία ανήκει το Tinder δεν ανακοινώνει τον αριθμό των χρηστών της κάθε εφαρμογής, αλλά συνολικά δηλώνει ότι έχει περισσότερους από 80 εκατομμύρια χρήστες για τα apps που έχει δημιουργήσει. Η εμπορική λογική που ακολουθεί το Tinder είναι να δημιουργήσει όσο το δυνατόν μεγαλύτερο πλήθος χρηστών, από τους οποίους είναι πιθανό να προκύψουν και οι επί πληρωμή συνδρομητές.
Οι εκδόσεις Tinder Gold και Plus εκτιμάται ότι βοηθούν τους χρήστες με την παροχή περισσότερων εργαλείων που θα κάνουν πιο εύκολη τη διαδικασία αναζήτησης συντρόφου, με αποτελέσματα που να είναι πιο κοντά στις προτιμήσεις του κάθε χρήστη. Το γεγονός ότι η αναζήτηση γίνεται πιο εύκολα επιλέγεται από πολλούς χρήστες του Tinder που θέλουν να βρουν όσο το δυνατόν πιο γρήγορα ερωτική συντροφιά.