Πρόεδρος της νέας διοίκησης του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου, η οποία αναδείχθηκε από την τακτική γενική συνέλευση της 26ης Ιουνίου, εξελέγη ο Κωνσταντίνος Μαραγκός, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της SKAMA Ε. ΣΚΑΖΙΚΗΣ-Λ. ΜΑΡΑΓΚΟΣ Α.Ε.
Το νέο διοικητικό συμβούλιο του Επιμελητηρίου συγκροτήθηκε σε σώμα τη Δευτέρα, με τον Δημήτριο Γκατσώνη (HOCHTIEF Solutions) να εκλέγεται Α΄ αντιπρόεδρος, ενώ Β΄ αντιπρόεδρος εκλέχθηκε ο Βασίλειος Γούναρης (BASF Hellas). Ο Στέφανος Τζιρίτης (ISOMAT) διατήρησε τη θέση του Γ΄ αντιπροέδρου, ενώ ταμίας εξελέγη η Θεοδώρα-Βέατρις Αντωνίου (Antopack).
Στο δ.σ. του Επιμελητηρίου μετέχουν ως μέλη ο Δημήτριος Αναγνωστάκης (Boehringer Ingelheim Hellas), ο Ιάκωβος Ανδρεανίδης (Lidl Hellas), ο Ιωάννης Κάπρας (Robert Bosch), ο Δρ. Αθανάσιος Κελέμης (Ελληνογερμανικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Επιμελητήριο), ο Δρ. Πάνος Κορωνάκης-Rohlf (Paul Hartmann Hellas), η Φιλίππα Μιχάλη (Allianz Hellas), ο Δρ. Τόμας Μπρίνκμαν (GAEA Products), ο Γιώργος Πατεράκης (MCI Consulting), η Μπρίττα Σιαμαντά (ΟΤΕ), ο Ανδρέας Σπυρίδης (iTrust Digital Strategy), ο Αθανάσιος Συριανός (ΕΖΑ) κι ο Μάνφρεντ Χορν (Walken Limited).
Σε δήλωσή του, μετά την εκλογή του ως πρόεδρος του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, ο κ. Μαραγκός σημείωσε πως «η νέα διοίκηση θα στηρίξει με όλες τις δυνάμεις της κάθε προσπάθεια της χώρας που στόχο θα έχει την τόνωση της επιχειρηματικότητας, την προσέλκυση νέων ξένων επενδύσεων, την ενίσχυση της εξωστρέφειας και την αύξηση των θέσεων εργασίας. Πρόκειται για πρωτοβουλίες που θα λειτουργήσουν ως πολλαπλασιαστές του ρυθμού ανάπτυξης της χώρας, για στοχεύσεις στις οποίες θα επιμείνει το Επιμελητήριο, δίνοντας τη δική του μάχη για μια ισχυρότερη επιχειρηματική κοινότητα, με κύρια στοιχεία προσδιορισμού της την ποιότητα και την ανταγωνιστικότητα» ανέφερε.
Από την πλευρά του, ο γενικός διευθυντής και μέλος δ.σ. του Ελληνογερμανικού Επιμελητηρίου, Δρ. Αθανάσιος Κελέμης, υπογράμμισε ότι «τα μέλη του δ.σ. θα επιμείνουν στη στρατηγική απόφαση το Επιμελητήριο να συνεχίσει να λειτουργεί ως γέφυρα επικοινωνίας προς την μεγαλύτερη αγορά της Ευρώπης, την Γερμανία και ως πύλη εξωστρέφειας για τις επιχειρήσεις που επενδύουν στην καινοτομία και τη διαφοροποίηση και παράλληλα θα αναβαθμίσει περαιτέρω το θεσμό της Διττής Εκπαίδευσης, διευρύνοντας τις ευκαιρίες απασχόλησης για νέους που επιθυμούν να ενταχθούν στην αγορά εργασίας έχοντας εξασφαλίσει επαγγελματική εμπειρία στα πρότυπα της γερμανικής εκπαίδευσης».