- Ποια και πόσα διαφορετικά κοινά πελατών εξυπηρετώ;
- Σε ποιες γεωγραφίες, τοποθεσίες ή κοινά υπάρχει ευκαιρία ανάπτυξης;
- Ποια είναι η βέλτιστη προσφορά για κάθε πελάτη ξεχωριστά, και ποιο το βέλτιστο κανάλι επικοινωνίας ανά πελάτη;
- Πόσο αποτελεσματική είναι η πολιτική προσφορών που ακολουθώ;
- Ποιοι πελάτες μου στρέφονται προς τον ανταγωνισμό;
- Ποιους από τους πελάτες που έχω χάσει αξίζει να προσεγγίσω ξανά και πώς;
Αυτές είναι μόνο μερικές ενδεικτικές ερωτήσεις που απαντά αποτελεσματικά η ανάλυση των δεδομένων καταναλωτικής συμπεριφοράς (customer analytics), επιτρέποντας στις επιχειρήσεις να μεγιστοποιήσουν την αξία της πελατειακής τους βάσης και να διασφαλίσουν μακροπρόθεσμο ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
H ClientIQ, με πολυετή εμπειρία στον κλάδο, έρχεται να καλύψει το σύνολο των σχετικών αναγκών των επιχειρήσεων, παρέχοντας υπηρεσίες που καλύπτουν όλο το φάσμα των customer analytics, από τις ανάγκες «καθαρισμού» και «εμπλουτισμού» της αδόμητης πληροφορίας που συλλέγει μια επιχείρηση (data cleansing), μέχρι και την ανάπτυξη σύνθετων στατιστικών μοντέλων πρόβλεψης της συμπεριφοράς και αναγκών των πελατών μέσω predictive analytics & machine learning.
Με ευέλικτα σχήματα συνεργασίας, που διασφαλίζουν πλήρως την ασφάλεια των δεδομένων, προσαρμόζονται στις υφιστάμενες τεχνικές υποδομές των πελατών (systems agnostic) και με ευέλικτα σχήματα αμοιβής συνδεόμενα με την αποτελεσματικότητα των προτάσεών της, η ClientIQ έχει κερδίσει την εμπιστοσύνη μερικών από τις πιο δυναμικές εταιρείες που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά. Ειδικότερα στο χώρο του λιανεμπορίου, την ClientIQ έχουν εμπιστευτεί μεταξύ άλλων ο ΑΒ Βασιλόπουλος, η ΙΚΕΑ, τα πολυκαταστήματα Attica, η LD Trading, κ.α., μετατρέποντας την ανάλυση σε μετρήσιμα αποτελέσματα για τους πελάτες της.
- Έως 5 φορές υψηλότερο ROI ενεργειών marketing
- Έως 15% αύξηση της επισκεψιμότητας
- Έως 10% αύξηση εσόδων
- Έως 25% μείωση κόστους
www.clientiq.gr
[email protected]