Το Libra θα έχει ένα κύριο σώμα διεύθυνσης, το μη κερδοσκοπικό Libra Association, ενώ θα στηρίζεται από μία σειρά οικονομικών φορέων, το επίσημο ντεμπούτο αναμένεται να πραγματοποιηθεί εντός του πρώτου εξαμήνου του 2020. Όπως σημειώνουν αναλυτές, το μεγαλύτερο μέσο κοινωνικής δικτύωσης ήδη επέτρεπε σε χρήστες να μεταφέρουν χρήματα, να αγοράζουν προϊόντα από ηλεκτρονικά καταστήματα ή να πωλούν δικά τους αντικείμενα μέσω της ηλεκτρονικής του πλατφόρμας. Ουσιαστικά, με το Libra, η Facebook ενθαρρύνει ακόμη περισσότερο όλες αυτές τις δραστηριότητες.
Το κρυπτονόμισμα της Facebook ουσιαστικά αποτελεί ένα ακόμη παράδειγμα των προσπαθειών του μέσου κοινωνικής δικτύωσης να γίνει αναπόσπαστο μέρος της καθημερινότητας των χρηστών. Εάν το κοινό πειστεί στην χρησιμότητα του Libra τότε το Facebook θα μπορούσε να προσελκύσει νέους χρήστες, να τους κρατήσει online για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα έχοντας σαν αποτέλεσμα την αύξηση των διαφημιστικών εσόδων. Σημειώνεται ότι το 99% των εσόδων ύψους 15 δισεκατομμυρίων δολαρίων του Facebook, κατά το πρώτο τρίμηνο του 2019, προέρχονται από την διαφήμιση.
Επιπλέον, η κίνηση της Facebook έρχεται σε μια περίοδο που η εταιρεία ετοιμάζει ευρύτερες αλλαγές στα ηλεκτρονικά της προϊόντα, πιο συγκεκριμένα θα γίνει σταδιακά εφικτό στους χρήστες να στέλνουν μηνύματα χωρίς να απαιτείται εναλλαγή ανάμεσα στις διάφορες πλατφόρμες: Messenger, WhatsApp και Instagram. Στο ίδιο μήκος κύματος και το ψηφιακό πορτοφόλι Calibra, που δημιουργήθηκε για να αποθηκεύονται σε αυτό τα ψηφιακά νομίσματα Libra. Το Calibra θα είναι ουσιαστικά ενσωματωμένο καταρχήν στα Messenger και WhatsApp, ενώ κάτι ανάλογο ενδέχεται να γίνει αργότερα και για το Instagram.
Μέσα σε όλα αυτά η Facebook θα πρέπει να ξεπεράσει και τα προβλήματα που της έχουν δημιουργήσει μία σειρά από «σκάνδαλα» ασφαλείας με διαρροή προσωπικών δεδομένων των χρηστών. Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η εταιρεία, τα δεδομένα του Calibra θα διατηρούνται ξεχωριστά από τα δεδομένα κοινωνικής δικτύωσης των χρηστών. Επίσης, μία ακόμη δυσχέρεια που θα πρέπει να ξεπεραστεί είναι πόσο εύκολα και γρήγορα θα γίνει αποδεκτό το Libra. Η χρήση κρυπτονομισμάτων σε καθημερινές συναλλαγές δεν είναι κάτι συνηθισμένο.
Πάντως, είναι γεγονός ότι δεν είναι η πρώτη φορά που μια τεχνολογική εταιρεία μπαίνει στον χώρο των κρυπτονομισμάτων. Χαρακτηριστικό είναι το παράδειγμα της LINE, μίας ιαπωνικής εφαρμογής μηνυμάτων, η οποία είχε λανσάρει ένα αντίστοιχο ψηφιακό νόμισμα με την ονομασία LINK περίπου ένα χρόνο πριν. Επίσης, η κινεζική εφαρμογή μηνυμάτων WeChat επιτρέπει στους χρήστες της να συνδέουν τις πιστωτικές τους κάρτες στην εφαρμογή και να πραγματοποιούν ηλεκτρονικές πληρωμές και μεταφορές χρημάτων, όχι όμως και συναλλαγές σε κρυπτονομίσματα.
Οι αναλυτές της αγοράς θεωρούν ότι το μέγεθος και η διεισδυτικότητα του Facebook θα είναι σημαντικό πλεονέκτημα στην προσπάθεια της αμερικανικής εταιρείας. Χαρακτηριστικό είναι το επιχείρημα ότι 2,7 δισεκατομμύρια άνθρωποι χρησιμοποιούν κάποια από τις εφαρμογές Facebook, Instagram, WhatsApp ή Messenger.
Για να διασφαλιστεί η ασφάλεια των χρηστών η Facebook θα ζητά από τους χρήστες να πιστοποιούν την ταυτότητά τους με το να «ανεβάζουν» κάποιο είδος ταυτοποίησης, όπως είναι η άδεια οδήγησης στις
ΗΠΑ. Στη συνέχεια, η εταιρεία θα κρυπτογραφεί τις εν λόγω πληροφορίες, ανάλογα με τους κανονισμούς που ισχύουν από τις ρυθμιστικές αρχές στις κατά τόπους αγορές. Ακολουθεί η σύνδεση των τραπεζικών λογαριασμών στην εφαρμογή, με το ψηφιακό πορτοφόλι να αναλαμβάνει την αυτόματη μετατροπή του κανονικού νομίσματος (π.χ. δολάριο) σε Libra.