Τα σχέδια της Sony περιλαμβάνουν την αποχώρηση της από ένα μεγάλο αριθμό κρατών και την ενίσχυση της παρουσίας της σε κάποια άλλα.
Τα μελλοντικά σχέδια και η στρατηγική της Sony έγιναν γνωστά μέσα από το Corporate Strategy Meeting που έλαβε χώρα πρόσφατα, ενώ η έμφαση δόθηκε στο κομμάτι των mobile συσκευών, τομέας στον οποίο η ιαπωνική εταιρεία έχει γνωρίσει πολύ μεγάλες δόξες στο παρελθόν, στοιχείο που μπορούσε να δει κανείς και στα ποσοστά κερδοφορίας της. Η κατάσταση στον τομέα αυτό δε θυμίζει σε τίποτα το παρελθόν, ενώ πλέον η εταιρεία έχει ενοποιήσει τα τμήματα mobile, τηλεόρασης, ήχου και καμερών, με σκοπό της να επανέλθει σύντομα στην κερδοφορία.
Η Sony φαίνεται να ποντάρει πολλά στο Xperia 1, ενώ -όπως μας ενημερώνει το GSM Arena- η στρατηγική που θα ακολουθήσει και στα υπόλοιπα νέα μοντέλα που θα παρουσιάσει είναι να φέρει στα smartphones στοιχεία gaming, ενίσχυση των μουσικών λειτουργιών, μαζί με την ιδιαίτερη φροντίδα στον τομέα της εικόνας, μέσα από τη χρήση πολύ ικανών οθονών.
Ένας ακόμα στόχος της Sony είναι να μειώσει το λειτουργικό κόστος του mobile τομέα της, μέχρι και σε ποσοστό 50%, ένα φιλόδοξο σχέδιο, το οποίο θα έχει ως συνέπεια την αποχώρηση της Sony από διάφορες αγορές. Η εστίαση της Sony θα γίνει σε συγκεκριμένες αγορές, όπως είναι η ιαπωνική, η ευρωπαϊκή, η ταϊβανέζικη και εκείνη του Χονγκ Κονγκ. Η Sony έχει ξεκαθαρίσει ότι θα αποχωρήσει από την Ινδία, την Αυστραλία, τον Καναδά, τη Νότια Αμερική, το Μεξικό, την Αφρική και τη Μέση Ανατολή.
Η κεντρική ιδέα που διέπει τη στρατηγική των Ιαπώνων είναι ότι θα πρέπει κατά τη διάρκεια του οικονομικού έτους του 2020, συγκεκριμένα τμήματα της δραστηριότητας της εταιρείας να έχουν επιστρέψει στην κερδοφορία και όπως δείχνουν όλα, η Sony δεν θα χάσει χρόνο στην έναρξη των προσπαθειών της για να το πετύχει αυτό.