Το Instagram άρχισε την Τρίτη δοκιμές ενός νέου χαρακτηριστικού/λειτουργίας, που επιτρέπει σε χρήστες στις ΗΠΑ να κάνουν απευθείας αγορές προϊόντων που βλέπουν εντός της εφαρμογής, μέσω της νέας επιλογής «checkout», εφόσον αυτά έχουν τεθεί προς πώληση.
Όπως σημειώνει το Reuters, η κίνηση αυτή εντάσσεται στο πλαίσιο των σχεδίων του Facebook για την περαιτέρω οικονομική αξιοποίηση επιτυχημένων υπηρεσιών του, όπως το Instagram, καθώς παράλληλα το κεντρικό «προϊόν» του ίδιου του κοινωνικού δικτύου, το News Feed, καταβάλλει προσπάθειες προσέλκυσης νέου ενδιαφέροντος.
Το Instagram ανέφερε πως έχει αρχίσει συνεργασία με πάνω από 20 brands, περιλαμβανομένων των Adidas, H&M και της εταιρείας της Κάιλι Τζένερ, εισερχόμενο με αυτόν τον τρόπο σε έναν χώρο όπου δραστηριοποιούνται «παραδοσιακά» ισχυρά ονόματα όπως η Amazon και το Walmart.
Χρησιμοποιώντας τη νέα αυτή λειτουργία, οι χρήστες θα είναι σε θέση να κάνουν κλικ σε προϊόντα τα οποία εμφανίζονται σε ένα post και να βλέπουν τις τιμές τους, και μετά να κάνουν και πάλι κλικ για να εμφανιστεί μια φόρμα παραγγελίας. Στη συνέχεια θα μπορούν να κάνουν checkout και να πληρώνουν μέσω Visa, Mastercard, American Express, Discover και PayPal.
Μέχρι πρότινος το Instagram επέτρεπε απλά σε brands να δίνουν links στις ιστοσελίδες τους ώστε να μπορούν οι χρήστες να πηγαίνουν εκεί για τις αγορές τους.