Από την έντυπη έκδοση
Πριν από την πρεμιέρα του φετινού WRC (24-27 Ιανουαρίου στο Μόντε Κάρλο) αποκαλύφθηκαν τα όπλα των διεκδικητών του τίτλου. Αυτή έγινε στο Autosport International Show, στο Μπέρμιγχαμ της Αγγλίας, και την παράσταση έκλεψε το νέο «γραφείο» του παγκόσμιου πρωταθλητή Σεμπαστιάν Οζιέ: το Citroen C3 WRC 2019.
Ο Γάλλος είχε στο πλευρό του τον συνοδηγό του Ζουλιάν Ινγκρασιά, καθώς και τον νέο ομόσταβλό του στη Citroen Total World Rally Team, τον Φινλανδό Εσαπέκα Λάπι, με τον δικό του συνοδηγό Γιάνι Φερμ. Τα νέα χρώματα του C3 WRC σχεδιάστηκαν για να γιορτάσουν την εκατονταετηρίδα της γαλλικής μάρκας, αλλά και την επιστροφή της Red Bull στους μεγάλους χορηγούς, παρέα με τις Total και Michelin.
Ο Οζιέ κυνηγά τον έβδομο διαδοχικό παγκόσμιο τίτλο του, έχοντας μεταπηδήσει στη Citroen από τη M-Sport Ford. Όσο για τον Λάπι, ήρθε από την Toyota. Ο επίσης Φινλανδός Τίμου Σούνινεν αντικαθιστά τον Οζιέ στη M-Sport Ford, ενώ ο εννέα φορές παγκόσμιος πρωταθλητής Σεμπαστιάν Λεμπ υπέγραψε συμβόλαιο με τη Hyundai, βάσει του οποίου θα αγωνιστεί σε έξι γύρους του πρωταθλήματος. Ο Βέλγος Τιερί Νεβίλ παραμένει στη Hyundai έχοντας καταλάβει τη δεύτερη θέση το 2018, ενώ ο τρίτος πέρυσι στην τελική βαθμολογία, ο Εσθονός Οτ Τάνακ, συνεχίζει στην Toyota Gazoo Racing.
Η δράση στο φετινό Παγκόσμιο Πρωτάθλημα Ράλι άρχισε στο Μόντε Κάρλο, στις 24-27 Ιανουαρίου, με τον Οζιέ να τερματίζει στην πρώτη θέση και τη Citroen Total WRT να κατακτά την 100ή νίκη της στο WRC από το 1999, στοχεύοντας σε ακόμη περισσότερες στους 13 αγώνες που ακολουθούν ανά την υδρόγειο μέχρι το φινάλε της διοργάνωσης, τον Νοέμβριο στην Αυστραλία.