Διευκρινίσεις για τη λειτουργία του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου «Αττικόν» κατά τη γενική εφημερία του δίνει το υπουργείο Υγείας, απαντώντας στην ΠΟΕΔΗΝ και το Σωματείο Εργαζομένων του Νοσοκομείου.
Όπως αναφέρει, το Τμήμα Επειγόντων Περιστατικών, από την έναρξη της εφημερίας, την Τρίτη 15 Ιανουαρίου ώρα 08.00 έως και το κλείσιμο αυτής, την Τετάρτη 16 Ιανουαρίου ώρα 08.00, υποδέχτηκε 810 περιστατικά, εκ των οποίων τα 210 εισήχθησαν για περαιτέρω νοσηλεία.
Σύμφωνα με το υπουργείο, η εικόνα της χθεσινής εφημερίας κατά την οποία το Νοσοκομείο υποδέχτηκε σημαντικό αριθμό περιστατικών, πολλά από τα οποία χρειάστηκε να εισαχθούν, «δεν είναι κάτι πρωτόγνωρη, καθόσον αντιστοιχεί σε μία τυπική εφημερία χειμερινής περιόδου».
Όπως επισημαίνει, οι 587 καλυμμένες κλίνες ενισχύθηκαν με 121 επικουρικές, ώστε να καλυφθούν οι ανάγκες νοσηλείας των ασθενών του νοσοκομείου. Επίσης, σε συνεννόηση του υπουργείου με το ΕΚΕΠΥ και τη διοίκηση της 2ης ΥΠΕ, έγινε ανάσχεση και ανακατεύθυνση των περιστατικών προς άλλα εφημερεύοντα Νοσοκομεία.
«Η ύπαρξη επικουρικών κλινών αποτελεί φαινόμενο διαχρονικό και χρονολογείται από την ένταξη του Νοσοκομείου στην 24ωρη εφημέρευση (Απρίλιος 2011) και δεν έκανε την εμφάνισή του τώρα.
Προφανώς αυτό το φαινόμενο δημιουργεί δυσλειτουργίες στο νοσοκομείο και δυσκολεύει τη φιλότιμη προσπάθεια του προσωπικού για αξιοπρεπή φροντίδα των ασθενών. Είναι γνωστό, πάντως, ότι για την αντιμετώπισή του το υπουργείο Υγείας επεξεργάζεται, σε συνεργασία με την 1η και τη 2η Υγειονομική Περιφέρεια (ΥΠΕ), ένα νέο μοντέλο εφημερίας των νοσοκομείων του Λεκανοπεδίου, σε συνδυασμό με την προσεχή ενίσχυση των Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών (ΤΕΠ) με μόνιμους ειδικευμένους γιατρούς» υπογραμμίζει το υπουργείο Υγείας.
Σημειώνεται ότι με ανακοίνωσή της την Τρίτη, η διοίκηση του Νοσοκομείου «Αττικόν» διέψευση τις καταγγελίες του Σωματείου Εργαζομένων του σχετικά με την κατάσταση που επικρατούσε κατά τη χθεσινή γενική εφημερία.
Όπως υποστήριξε, «η σπουδή της ανακοίνωσης και το έντονο πνεύμα καταστροφολογίας που τη διακατέχει δεν αντικατοπτρίζει την πραγματική κατάσταση του Νοσοκομείου».
Κατά τη διοίκηση του Νοσοκομείου, «δυσκολίες και προβλήματα λόγω της μεγάλης επισκεψιμότητας υπάρχουν και θα υπάρχουν, όμως το Ιατρικό, Νοσηλευτικό και Διοικητικό προσωπικό του Νοσοκομείου αντιμετωπίζει και θα αντιμετωπίσει τα όποια περιστατικά παρουσιαστούν με αίσθημα ευθύνης και προσφέροντας πάντα υψηλού επιπέδου υπηρεσίες υγείας προς τους πολίτες.
Η προσπάθεια αντιπερισπασμού και αποδόμησης του έργου που επιτελείται από το υπουργείο Υγείας και τη διοίκηση του Νοσοκομείου πέφτει στο κενό. Όσοι συμμετέχουν στην προσπάθεια αυτή, προσφέρουν κακή υπηρεσία στους συνανθρώπους μας, που πραγματικά έχουν ανάγκη από υγειονομική περίθαλψη σε μία χρονική στιγμή που εκδηλώνονται έντονα καιρικά φαινόμενα» ανέφερε η διοίκηση του ΠΓΝ «Αττικόν».
naftemporiki.gr