Το τμήμα Δημοσίων Σχέσεων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογραφικών Τεχνών και Επιστημών που διοργανώνει τα βραβεία Όσκαρ είναι, σύμφωνα με το «The Hollywood Reporter», έτοιμο να αλλάξει όνομα.
Το τμήμα αποτελεί ένα από τα 17 τμήματα που απαρτίζουν τον Οργανισμό εδώ και 91 χρόνια και σε αναγνώριση της μεγάλης συνεισφοράς των επαγγελματιών μάρκετινγκ και των δημοσιογράφων που ανήκουν σε αυτό, η εκτελεστική επιτροπή του αποφάσισε να το μετονομάσει σε Τμήμα Μάρκετινγκ και Δημοσίων Σχέσεων.
Η απόφαση θα πρέπει να επικυρωθεί από την επιτροπή των μελών και τη διοίκηση, υπό την προεδρία του γραμματέα της Ακαδημίας Ντέβιντ Ρούμπιν, αλλά αυτό θεωρείται από τους περισσότερους ως μία τυπική διαδικασία, αφού κάθε τμήμα έχει την ελευθερία της αυτοδιοίκησης.
Κατά την τελευταία καταμέτρηση, που έγινε στις 17 Δεκεμβρίου, το Τμήμα Δημοσίων Σχέσεων είχε 455 ενεργά μέλη, τα οποία έχουν το δικαίωμα να ψηφίσουν τις υποψήφιες ταινίες για τα Όσκαρ που θα απονεμηθούν στις 25 Φεβρουαρίου του 2019, και αντιπροσωπεύουν μόλις το 6% των συνολικών ενεργών μελών της Ακαδημίας, που φτάνουν τα 7.902.
Τρία μέλη του Τμήματος Δημοσίων Σχέσεων έχουν εκλεγεί στη θέση του προέδρου της Ακαδημίας έως τώρα. Πρόκειται για τους Richard Kahn, Ganis και Cheryl Boone Issacs –που όλοι τους χαιρέτησαν την απόφαση της εκτελεστικής επιτροπής.