Η Amazon.com Inc. χάνει πελάτες σχεδόν με τον ίδιο ρυθμό που προσθέτει νέους στο πελατολόγιό της, σύμφωνα με τον αναλυτή της Prudential Securities, Mark Rowen.
Aυτό σημαίνει ότι η πελατειακή βάση της μεγαλύτερης ηλεκτρονικής επιχείρησης λιανικής δεν είναι τόσο πιστή, όσο αρχικά θεωρούνταν.
Ο αναλυτής στηρίζει την αξιολόγησή του στο γεγονός ότι η εταιρεία κέρδισε 3 εκ. πελάτες το πρώτο τρίμηνο του 2001, αλλά έχασε 2,3 εκ. ενεργούς πελάτες το ίδιο διάστημα.
Για να ενισχύσει τους ισχυρισμούς του, προσθέτει ότι, το πρώτο τρίμηνο του 2000 η εταιρεία είχε 15,9 εκ. ενεργούς πελάτες και εκτιμά ότι το 50% δεν επέστρεψε να πραγματοποιήσει άλλες συναλλαγές στο 12μηνο που ακολούθησε.
Την πρώτη ώρα της χρηματιστηριακής συνεδρίασης η μετοχή της Amazon κατέγραφε πτώση 3%.