Ψηφίστηκε στη Βουλή η τροπολογία του υπουργείου Μεταφορών για τον μητροπολιτικό σχεδιασμό των αστικών μεταφορών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη, υπό την «ομπρέλα» του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών Αθηνών (ΟΑΣΑ) και του Οργανισμού Συγκοινωνιακού Έργου Θεσσαλονίκης (ΟΣΕΘ) και η οποία προβλέπει τροποποιήσεις γραμμών με ειδικά δρομολόγια τοπικού χαρακτήρα ανά περιοχή, ώστε να καλύπτεται όλη η Αττική και η Θεσσαλονίκη από τον ΟΑΣΑ και τον ΟΣΕΘ.
Η μελέτη αυτή, υποβάλλεται και εγκρίνεται από το αρμόδιο υπουργείο με συμμετοχή και των κατά τόπους ΚΤΕΛ.
Υπέρ της τροπολογίας, ψήφισαν ο ΣΥΡΙΖΑ και οι ΑΝΕΛ, καταψήφισαν η ΝΔ, η ΔΗΣΥ, η ΧΑ, το ΚΚΕ και η Ένωση Κεντρώων, ενώ «παρών» δήλωσε το Ποτάμι.
Όπως τόνισε ο υπουργός Μεταφορών, Χρήστος Σπίρτζης, με την τροπολογία υλοποιείται ο ενιαίος σχεδιασμός για τις δημόσιες αστικές συγκοινωνίες και ξεκαθάρισε ότι επ' ουδενί η ρύθμιση προβλέπει «ιδιωτικοποίηση», όπως καταλόγισαν στην Ολομέλεια ο εισηγητής της ΔΗΣΥ, Μιχάλης Τζελέπης και ο κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος Θανάσης Θεοχαρόπουλος.
Αντιθέτως, όπως είπε ο κ. Σπίρτζης, η ρύθμιση «επισπεύδει την ίδρυση του διαδόχου του ΟΑΣΘ».
Παράλληλα, ο υπουργός Μεταφορών κατηγόρησε τις προηγούμενες κυβερνήσεις «για τα χάλια στα οποία άφησαν τις αστικές συγκοινωνίες τόσο στην Αθήνα όσο και στην Θεσσαλονίκη» και για την «λογική του κρατικοδίαιτου ιδιωτικού ΟΑΣΘ που κάποιοι ήθελαν να παραμείνει».
naftemporiki.gr με πληροφορίες από ΑΜΠΕ