Μια σειρά νέων ηχείων Echo και άλλων σχετικών συσκευών παρουσίασε την Πέμπτη η Amazon, επιδιώκοντας να κρατήσει προβάδισμα έναντι ανταγωνιστικών εταιρειών όπως η Apple και η Google στον ανερχόμενο τομέα των ελεγχόμενων μέσω φωνής συσκευών.
Όπως σημειώνει το Reuters, τα νέα προϊόντα δείχνουν ότι η εταιρεία καταβάλλει σημαντικές προσπάθειες για να καθιερώσει τη χρήση της ψηφιακής βοηθού Alexa, που βρίσκεται στην «καρδιά» των Echo- εξελισσόμενη σε μια κυρίαρχη πλατφόρμα όπως τα Windows της Microsoft.
Σε event στο Σιάτλ η Amazon ανακοίνωσε νέες εκδόσεις των Echo Show, Echo Dot και Echo Plus, καθώς και νέες συσκευές όπως ένας ελεγχόμενος μέσω φωνής φούρνος μικροκυμάτων και ένα ρολόι τοίχου. Επίσης, το Echo Auto είναι σχεδιασμένο για το ταμπλό του αυτοκινήτου, από όπου δίνει οδηγίες ενώ παίζει μουσική. Σύμφωνα με το Reuters , τα νέα αυτά προϊόντα υποδεικνύουν μια στρατηγική διαφορά αντίληψης της Amazon από τη Google και την Apple, που μέχρι τώρα έχουν παρουσιάσει λιγότερες συσκευές, τη στιγμή που η Amazon έχει παρουσιάσει διαφορετικές συσκευές για διαφορετικές χρήσεις.
Η εταιρεία ερευνών eMarketer εκτιμά πως 40,7 εκατ. άνθρωποι στις ΗΠΑ θα χρησιμοποιούν συσκευές Echo φέτος- αύξηση της τάξης άνω του 31% σε σχέση με το 2017. Περίπου τα 2/3 των χρηστών «έξυπνων» ηχείων στις ΗΠΑ θα έχουν ένα Echo φέτος, τη στιγμή που 30% θα έχουν το ανταγωνιστικό Google Home.