Σε εφαρμογή τέθηκε ηλεκτρονικό σύστημα προτεραιότητας και διαχείρισης ασθενών στα Εξωτερικά Ιατρεία του Γενικού Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης.
Στην πράξη, κάθε ενδιαφερόμενος πληκτρολογώντας www.paidon-pentelis.gr κι ανοίγοντας την ιστοσελίδα του Νοσοκομείου, μπορεί να επιλέξει την e – προτεραιότητα . Ακολουθώντας απλά βήματα, επιλέγει το ιατρείο που επιθυμεί και εκδίδει το ηλεκτρονικό εισιτήριο προτεραιότητας, ενεργοποιώντας την ταυτόχρονη ηλεκτρονική ενημέρωση που επιθυμεί.
Με τον τρόπο αυτό ο γονέας έχει πλέον τη δυνατότητα να ενημερωθεί σε πραγματικό χρόνο μέσω web για τους χρόνους αναμονής του Νοσοκομείου, τον αριθμό που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και αν επιθυμεί μπορεί να εκδώσει ηλεκτρονικό αριθμό προτεραιότητας απομακρυσμένα από το σπίτι του, μέσω της διαδικτυακής πλατφόρμας, ώστε να μειωθεί ο χρόνος αναμονής στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου, όταν έχει συνωστισμό ασθενών.
Το σύστημα δίνει τη δυνατότητα πολλαπλών ενημερώσεων σχετικά με τον προσδιορισμό του εκτιμώμενου εναπομείναντα χρόνου αναμονής κι εξυπηρέτησης από το αντίστοιχο ιατρείο, που διεκπεραιώνονται με ηλεκτρονική ενημέρωση προς τον χρήστη, μέσω email ή SMS στο κινητό του τηλέφωνο, όπου κι αν βρίσκεται.
Σύμφωνα με τη διοίκηση του Νοσοκομείου, «η πρωτοβουλία αυτής της πρωτότυπης και καινοτόμας υπηρεσίας, που εγκαταστάθηκε με τη χορηγική συνδρομή του Σωματείου "Αντιμετώπιση Παιδικού Τραύματος", αποσκοπεί στη βελτίωση του παρεχόμενου επιπέδου εξυπηρέτησης των χρηστών υπηρεσιών υγείας, αφού μειώνεται κατά πολύ ο χρόνος αναμονής στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου Παίδων Πεντέλης, η επίσκεψη στο Νοσοκομείο γίνεται πιο άνετη, ενώ ταυτόχρονα αποφεύγεται η ταλαιπωρία των άρρωστων παιδιών, ειδικά τις ημέρες που λόγω των ιώσεων παρουσιάζεται αυξημένη προσέλευση στα Εξωτερικά Ιατρεία του Νοσοκομείου.
Ταυτόχρονα επιτρέπεται η σωστή διαχείριση των προσερχόμενων ασθενών σε όλα τα ιατρεία, τακτικά και έκτακτα, μέσω της online εποπτείας του συστήματος, δίνοντας στην υπηρεσία real time στατιστικά στοιχεία για τους χρόνους αναμονής για λήψη υγειονομικής φροντίδας, τον μέσο χρόνο εξυπηρέτησης των ληπτών υπηρεσιών υγείας, δημιουργώντας ταυτόχρονα ένα μεθοδολογικό πλαίσιο για τους επαγγελματίες υγείας, αναβαθμίζοντας ουσιωδώς τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας στον παιδικό πληθυσμό, με ουσιαστικό θετικό κοινωνικό αντίκτυπο».
naftemporiki.gr