ΟΑΣΑ: Ανταπόκριση των επιβατών στο μέτρο εισόδου από τη μπροστινή θύρα λεωφορείων και τρόλεϊ

Πέμπτη, 05 Ιουλίου 2018 12:59
UPD:13:36
INTIME NEWS/ΛΙΑΚΟΣ ΓΙΑΝΝΗΣ

Αυτό αναφέρει ο ΟΑΣΑ, σημείωνοντας ότι «το μέτρο αυτό, το οποίο τυγχάνει ευρείας εφαρμογής σε πανευρωπαϊκό (Λονδίνο, Παρίσι, Βαρκελώνη, Βερολίνο, Ελσίνκι) και όχι μόνο επίπεδο, αποσκοπεί στην ομαλότερη ροή των επιβατών εντός του οχήματος, δεδομένου ότι οι επιβάτες εισέρχονται από τη μπροστινή θύρα και αποβιβάζονται από τις υπόλοιπες.

A- A A+

Με συνέπεια ανταποκρίνεται το επιβατικό κοινό στην εφαρμογή του μέτρου της επιβίβασης σε λεωφορεία και τρόλεϊ από την μπροστινή θύρα των οχημάτων.

Αυτό αναφέρει ο ΟΑΣΑ, σημείωνοντας ότι «το μέτρο αυτό, το οποίο τυγχάνει ευρείας εφαρμογής σε πανευρωπαϊκό (Λονδίνο, Παρίσι, Βαρκελώνη, Βερολίνο, Ελσίνκι) και όχι μόνο επίπεδο, αποσκοπεί στην ομαλότερη ροή των επιβατών εντός του οχήματος, δεδομένου ότι οι επιβάτες εισέρχονται από τη μπροστινή θύρα και αποβιβάζονται από τις υπόλοιπες.

Παράλληλα, το μέτρο στοχεύει στη διασφάλιση των εσόδων του ομίλου ΟΑΣΑ και την ελαχιστοποίηση της εισιτηριοδιαφυγής».

Για την καλύτερη εξυπηρέτηση του επιβατικού κοινού, έχουν τοποθετηθεί ειδικά αυτοκόλλητα στα οχήματα του στόλου της ΟΣΥ, ενώ οι ενέργειες ενημέρωσης επεκτείνονται στις προμετωπίδες και στις οθόνες τηλεματικής των οχημάτων, στις «έξυπνες στάσεις» και στην εφαρμογή OASA Telematics.

Ο ΟΑΣΑ τονίζει ότι κάθε επιβάτης οφείλει να επικυρώνει κατά την είσοδό του σε λεωφορεία και τρόλεϊ το ηλεκτρονικό εισιτήριο ή την κάρτα του. Παράλληλα, σημειώνει ότι «παρακολουθεί διαρκώς το συγκοινωνιακό έργο μέσω της εφαρμογής της τηλεματικής, κάτι το οποίο επιτρέπει την πραγματοποίηση λειτουργικών παρεμβάσεων, όπου κρίνεται σκόπιμο».

 

 

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή