Ενημερωτική καμπάνια στο λιμάνι του Πειραιά για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις των ταξιδιωτών

Παρασκευή, 22 Ιουνίου 2018 18:45
UPD:18:49
A- A A+

Εκστρατεία ενημέρωσης του επιβατικού κοινού οργανώθηκε σήμερα στο λιμάνι του Πειραιά, από στελέχη του Λιμενικού, σε συνεργασία με μέλη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας.

Πραγματοποιήθηκε ενόψει των μετακινήσεων των ταξιδιωτών κατά την τρέχουσα θερινή περίοδο και εστίασε στην ενημέρωσή τους για τα δικαιώματα και τις υποχρεώσεις τους.

Στο πλαίσιο αυτό, διανεμήθηκε η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας, στην οποία περιγράφεται με τη μορφή ερωτήσεων και απαντήσεων το νομικό πλαίσιο για τα δικαιώματα των επιβατών, όπως θεσπίστηκε με τον Νόμο 3709/2008 και επικαιροποιήθηκε με τον Νόμο 4150/2013. Διανεμήθηκε, επίσης, το φυλλάδιο με τα διατιμημένα προϊόντα που πρέπει να πωλούνται από τα κυλικεία των πλοίων εσωτερικών γραμμών.

Τόσο η επικαιροποιημένη Χάρτα Δικαιωμάτων Επιβατών της Ακτοπλοΐας, όσο και το φυλλάδιο επιβάτη της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας έχουν αναρτηθεί στην ιστοσελίδα www.hcg.gr, στην ενότητα «Σας ενδιαφέρει».

Ανάλογες ενημερωτικές δράσεις από μεικτά κλιμάκια στελεχών του Κεντρικού Λιμεναρχείου Πειραιά και της Ένωσης Καταναλωτών Ελλάδας θα πραγματοποιούνται καθ΄ όλη τη διάρκεια του καλοκαιριού.

naftemporiki.gr

Προτεινόμενα για εσάς



Δημοφιλή