Από την έντυπη έκδοση
Των Κάθη Χριστίδου, αντιπρόεδρος Δ.Σ. του ΣΕΣΜΑ, αντιπρόεδρος & διευθύνουσα σύμβουλος της ΒΡΜ Α.Ε.
και Γιάννη Μαυρογιάννη, αν. συντονιστής συμβουλευτικής επιτροπής του ΣΕΣΜΑ, πρόεδρος Δ.Σ. & διευθύνων σύμβουλος της ΑΝΕΛΙΞΙΣ Σύμβουλοι Ανάπτυξης Α.Ε.
Το εξωτερικό περιβάλλον της επιχείρησης αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για τη βιωσιμότητα της επιχείρησης. Το γεγονός αυτό γίνεται ολοένα και περισσότερο αντιληπτό από τις σύγχρονες επιχειρήσεις, οι οποίες τείνουν, σταδιακά, να λειτουργούν με γνώμονα το κοινωνικό καλό, εντάσσοντας στη φιλοσοφία τους τις αρχές της κοινωνικής υπευθυνότητας.
Το άμεσο περιβάλλον της επιχείρησης περιλαμβάνει έναν μεγάλο αριθμό ομάδων οι οποίες ενδιαφέρονται για τις δραστηριότητές της και αναφέρονται ως stakeholders, που είτε επηρεάζουν είτε επηρεάζονται από την επίτευξη των στόχων της επιχείρησης. Επομένως, κάθε επιχείρηση που αποσκοπεί στην υιοθέτηση δράσεων κοινωνικής υπευθυνότητας οφείλει πρωτίστως να αναγνωρίσει ποιοι είναι οι stakeholders που την περιβάλλουν, να καθορίσει τι θέλει έκαστος από αυτούς και να αξιολογήσει την επίδραση του καθενός στις στρατηγικές αποφάσεις που θα λάβει.
Ολόκληρο το άρθρο στη «Ναυτεμπορική»