Μετά την εξαγορά της MP3.com με την οποία ισχυροποίησε τη θέση της στο χώρο της μουσικής, ο γαλλικός κολοσσός μέσων μαζικής επικοινωνίας Vivendi Universal επιχειρεί να κατακτήσει και τον εκδοτικό χώρο, διαπραγματευόμενη την εξαγορά ενός από τους παλαιότερους αμερικανικούς εκδοτικούς οίκους του Houghton Mifflin έναντι 1,7 δισ. δολαρίων.
Τα παραπάνω αποκάλυψε δημοσίευμα της έγκριτης Wall Street Journal, που θεωρεί ότι η συμφωνία θα γιγαντώσει περαιτέρω τον ευρωπαϊκό όμιλο, ενώ αναγνωρίζει ως εύλογο, τίμημα 60 δολ. ανά μετοχή της βοστωνέζικης εταιρείας.
Η Vivendi αρνήθηκε ότι υπέβαλε προσφορά για την Houghton. Η αμερικανική εταιρεία κατέχει ηγετική θέση στην έκδοση εκπαιδευτικών βιβλίων.